Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door toscak
#1433965
Misschien een domme vraag hoor... Ik heb hier een grote boekmaag liggen en zojuist in stukken gesneden. Nu vond ik dat er wel erg veel 'mestachtig' troep inzat. Is dat normaal? Juist goed om te geven? Bob vond het heeeeeeerrrlijk en liet pardoes zijn eigen heerlijke hert ervoor liggen in de hoop dat er iets van het aanrecht zou vallen.

De afbeeldingen die ik google zijn in ieder geval een stuk 'schoner'.
Door Alba
#1433991
Dat is de maaginhoud, ofwel het nog niet verteerde eten. Ik schud de stukken pens meestal een beetje uit voor ik ze geef zodat het meeste eruit is (als vriendlief vergeten is dat te doen met het portioneren of dat het niet lukte: vaak snijdt hij het als het nog vrij bevroren is en dan schud het ook wat lastiger). Het lijkt me dat ze er wel wat aan hebben maar van die hele brokken onverteerde vezels lijkt me wat overdreven.
Door Happy Tail
#1434162
ik heb ook altijd van die heerlijke gevulde boekmaag. dat is juist de slagroom voor de honden ;D
Ik maak me niet zo druk of het nuttig is of niet: ze vinden het geweldig lekker...
Door ducktails
#1434371
heerlijk voor de hondjes!
Je kunt ook goed zien waarom ze het boekmaag noemen, tussen de "bladzijden" ligt het voedsel :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door