Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1428700
Vandaag 2 zalmkoppen op de markt gekocht voor € 1,- Ik had me voorgenomen om ze nooit te kopen want ik gruwel alleen al bij het aanzien van de levenloze ogen.  :o Maar goed, ik hoop de jongens er een plezier mee te doen. Vraag: Ik meen eens te hebben gelezen dat het een aantal weken in de vriezer moet. Klopt dit? En zo ja, hoe lang precies?
Door Nadia
#1428711
14 dagen om de parasieten te doden.. (alleen vis die uit de pacific ocean komt)

Her en der word gezegt dat ook de verse vis die wij kopen al ingevroren is geweest. Dus het eigenlijk niet meer hoeft.

Maar ik doe het toch voor het zekere
Door sil59
#1428718
oops nu hoop ik dat S&S geen parasieten krijgen ik heb ze vanmiddag stukjes zalmkop gegeven, onwetendheid van mij :-[
Wat ben ik blij met deze site, raak niet uitgelezen ;D
Door Nadia
#1428770
Tip van flip. Als je iets voor het eerst gaat geven, iets nieuws... Typ het even in in de search.. Heel veel vragen zijn al gesteld en zo lees je gericht..

En ja.. Ik ben ook heeeel blij met barfplaats. Goede info! Aardige mensen, snelle reacties!
Mijn COMPLIMENTEN aan iedereen!

Ik weet niet of die stukjes schadelijk zullen zijn?? Zal denk ik niet hoor. Somige vriezen het niet in, maar ik neem het zekere voor het onzekere en vries het min 14 dagen in.
Door Benjy en Misty
#1428832
Bedankt Nadia. Ook ik ben heel blij met dit forum! Je leert hier zoveel! Zonder dit forum had ik het nooit aangedurfd om mijn jongens op barf te zetten, denk ik. De snelle reacties zijn ook echt heel fijn!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door