Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nadia
#1420733
Ik heb een paar zeebaarsjes in de vriezer liggen. Deze zijn nog heel mooi heel incl de ingewanden, graat, kop staart en nog wat vlees. Het beste spiervlees is eraf.

Kan ik dit als compleet geven?? Of is verstandig om hier nog wat spiervlees bij te doen.

Ik ben namenlijk met een nieuw menu bezig. En wil graag weten of ik deze vissies van het geheel af kan trekken zoals ik ook met de kwartels en sardientjes doe.
Door **Jolanda**
#1420801
Ik geef ze gewoon als kompleet.
De graten vind ik in verhouding een stuk minder dan het vlees wat er aan zit. Dus geen 50/50 bot/vlees.
Zalmkoppen geef ik ook niks bij.

Denk je wel aan de stekeltjes?  ;)
Van de week heb ik me er al in geprikt dus Kain gaat het niet lief van jou vinden als je ze er aan laat  ;)
Door Nadia
#1420986
Ik heb ze voordat ik ze in de vriezer mikte al ontdaan van de stekeltjes.. kan ik het ook niet meer vergeten ;)

Ik ga er zo eentje uitleggen, ik kom een paar gram tekort bij de KVV (kleine vreetzak is het).. Kan ik mooi zo'n vissie bij proberen..
Door Nadia
#1421824
Hij vond het heerlijk.. Het was in het begin onwennig waar hij aan moest beginnen.. Maar het ging super.. Heb me wel rot gelachen om de bek van die vis. Ging open en dicht ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door