Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#1416331
Eerst haasvlies gehaald vandaag...meneer die het aan mij gaf vroeg zich af wat ik er mee ging doen en of ik goulash er van ging maken. Verteld dat ik het aan de honden voerde.
Oke, het gesprek vorderde en het ging natuurlijk over vers vlees voeren en meneer was erg geinteresseerd en heeft het adres van BP opgeschreven, hij zou zeker een kijkje komen nemen en zijn hond eens een kipkarkasje voeren....Dus wie weet is er binnenkort weer een hond die lekker vers te eten krijgt!  :biggrin2:
Zijn herder was al 10 jaar en hij dacht dat zijn hond dat vers/rauwe vlees niet zou lusten...geloof je het zelf?  :D

Toen de rest van de bestelling op gaan halen.....grrrr >:(
Ik bekeek de kipkarkassen en werd er helemaal niet vrolijk van. Dit waren helemaal niet dezelfde als die wat ik de vorige keer had gekocht!! >:(
Ik heb dit gelijk kenbaar gemaakt en uitgelegd wat ik verwacht had.
De volgende keer moest ik er maar bij zeggen dat ik ook de rugstukken wilde, dan zou ik dezelfde krijgen als de eerste keer.

Nou nu heb ik dus karkassen die maar de helft zijn van hetgene wat ik de eerste keer gekocht heb en er zit bijna geen vlees aan.  >:(
Baal als een stekker! Maar vind het nog rotter voor de mensen die meebesteld hebben en al helemaal voor degene die 100kilo kipkarkas had besteld.
Want het zijn nu wel dure karkassen geworden....terwijl ik had verteld dat ze goed bevleest waren.

Ik had de vorige keer om kipkarkas gevraagt, kreeg hele mooie karkassen en nu weer voor kipkarkas gevraagt en krijg ik waardeloze karkassen. Goed volgende keer beter!

De parelhoekarkassen waren overigens wel heel mooi en mag ik zeker niet over klagen....maar die kip he, die blijft aan me knagen.
Het is dat het zoveel was en dat er mensen meebesteld hadden, anders had ik het achter gelaten.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1416544
tja ,  jij er toch niets aan kan doen , ik denk niet (hoop tenminste ) dat de gene die besteld hebben je iets kwalijk nemen .....
Door Suri&Bohdi
#1417243
ja dat is inderdaad vervelend, maar mijn honden hebben die kale karkassen
net zo graag, geef dan alleen wel extra spiervlees bij..alleen zonde als je daar
dan best veel voor moet betalen...Maar daar kan jij in dit geval ook niets aan doen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door