Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#1408374
Eerst pureerde ik de groente met de blender, maar dat was geen succes, alleen de groente onderin werd gepureerd...
Daarna heb ik een braun staafmixer gekocht. Dat werkte al een stuk beter, maar voor drie honden ben je wel een hele tijd druk. En de harde groenten krijg je niet kapot.

Nu eten ze de groente gewoon gekookt met ons mee.
Door deja
#1408387
Ja ik gebruik ook altijd een blender en begin inderdaad met de meest natte groente en dat is komkommer de droge dingen bewaar ik voor het laatst en dat werkt perfect alleen die glazen kan is vuil maar met omspoelen is hij weer schoon. Maar inderdaad die mesjes kunnen er niet uit, ik schraap hem met zo"n bakkwast van rubber zo leeg mogelijk en dan onder de kraan en even op zijn kop zetten en uitdrogen en klaar. Ik heb een Breston de grootste. Bevalt prima.
Door *Natasja*
#1408495
Ik heb een foodprocessor van Philips. Eerst maak ik alles klein met de automatische rasp, daarna gooi ik alles in de blender. Eerst  komkommer voor het nodige nat, dan wat bladgroentes voor nog meer nat en dan de drogere dingen als wortels, courgette, pompoen en tauge. En dat een keer of 3 à 4 achter elkaar.
Door Tanna
#1408769
Ik heb een Philips blender en begin altijd met een halve komkommer, daarna stengels bleekselderij en dan kan de rest er gewoon doorheen. Werkt prima!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door