Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Boez
#1400490
Volgens mij zijn die kant en klare pakketten ideaal, zeker voor beginners. Je went aan het barfen, je ziet verschillende diersoorten voorbij komen en je hebt meteen in de praktijk wat je in al die theorie terugleest. Alle voordelen van zelf samenstellen gelden volgens mij toch pas als je wat ervaring hebt. Goedkopere producten, de specifieke behoefte van je hond, 100 gram meer of minder, wel of geen vastendag... t is gewoon teveel in het begin.
Door doebas
#1400536
Mij lijkt het inderdaad idiaal. Zo kan ik mijn gemakje kijken wat ze wel of niet lust en wat de pakketten inhoud en intussen sleutelen aan mijn menu en kijken of ik het aan moet passen en wat en hoeveel ik moet bestellen.

Dus ik heb het pakket al besteld. Niet dat ik al antwoord gehad heb maar wellicht zijn ze op maandag niet aanwezig ::) ::)
Door sandrra
#1400537
Persoonlijk vind ik dat je meer leert van meteen zelf samenstellen dan dat je t kant en klaar aangeleverd krijgt.
Zo kan je meteen zien of t voldoet aan de behoefte van je hond of niet.
Door doebas
#1400543
Het scheelt mij wel de eerste maand aan wat ik bestellen moet en of het voldoet aan de behoefte van de hond dat zie je volgens mij ook wel met de kant en klare pakketjes.

Wat vond jij van de paketjes dan toen je ze bestelde???
Door doebas
#1403545
Afijn de paketjes werden niks...na 3 dagen nog geen reactie terwijl de email wel gelezen was...beetje slordig wel. Dan maar bij een ander besteld en vandaag kwam de eerste vlees al binnen

Afbeelding

Tante Veer zat er natuurlijk als de kippen bij

Afbeelding

Alles ligt in de diepvries...dan maken we er zaterdag pakketjes van zoals het menu hier eerder al beschreven en vanaf maandag gaat de tante officieel aan de barf....ik ben heel benieuwd

Ik zie regelmatig overal toch wel visolie staan enz moet ik daar nog iets van aanschaffen dan?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door