Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1397159
rheawithpixels schreef: We gaan het gewoon eens uitproberen. Rij wel even die kant op volgende week, het is maar een half uurtje rijden dus goed te doen. Als het niks is, blijft het bij die ene keer  :biggrin2:
Moet je niet eerst van te voren bestellen voor je erheen gaat?
Door rheawithpixels
#1397211
Uiteraard. Maar ik had al mailcontact met hem voordat ik deze post opende. Wilde alleen even weten van anderen wat goed is van hem en wat minder goed is voordat ik straks weer van alles weg kan gooien.
Door deja
#1397293
rheawithpixels schreef: Uiteraard. Maar ik had al mailcontact met hem voordat ik deze post opende. Wilde alleen even weten van anderen wat goed is van hem en wat minder goed is voordat ik straks weer van alles weg kan gooien.
Nou weggooien hoef je echt niet van Bob maar heb gehoord dat het geitenvlees wel eens erg vet kan zijn.
Door rheawithpixels
#1397321
We geven hier voornamelijk de jongste geit, want die verbruikt zoveel energie dat ze het wel kan gebruiken. Ze hebben het dan wel eens over puppievet...nou dat is niet te vinden op haar  :biggrin2:
Eerst morgen nog even naar Ruig toe en dan eens bekijken hoeveel ruimte er nog is in de vriezers voor wat materiaal van Bob  :D

Afbeelding
Door bea
#1397891
rheawithpixels schreef: @ Bea:

Dat zijn die lamssnijzels?
Ik wil volgende week naar hem toegaan. Ik heb hem al gemaild dat hij een bestelling kan verwachten.
Wil ook geiten, rund en paardsnijzels bestellen. En orgaan natuurlijk  :D
In botten kom ik om want ik heb een vuilniszak vol met kipkarkas meegekregen vorige week  ;D
Nee dat is lamsvlees met been
Door ibbi
#1398182
het rundvlees was erg vet ( wilden de katten niet eten ) maar voor de pup prima.
geit was heel errug vet.
hoeveelheden waren niet afgemeten, bv 2 kilo bestellen en 4 kilo krijgen, of andersom, ik was er dus minder tevreden over.
Door deja
#1398251
Had je toch geit, het geitenvlees wat ik had viel best mee ik vond aan het paardevlees heel veel vet zitten.
Door ibbi
#1398254
het geitenvlees had ik voor de honden van m'n buurvrouw besteld, zij vertelde dat het zo vet was -
hier hebben ze nog nooit geit gegeten. 
Door deja
#1398260
Wat had jij dan van Bob pens rund ook paard? en strotten? Ik vond aan het paardenvlees heel veel vet zitten maar ze eten het wel op waren mooie stukken bij en hele vette.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door