Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1396734
Ik geef ook geen enkele rib maar kan me voorstellen dat als een hond zo eet als boomer dat mensen het dan doen. Ik ben angstig ingesteld en doe het dus niet.
Door Hertog
#1396766
Ik moet met Hertog nog gaan beginnen met ribben. Hij eet netjes, doet de maaltijd eer aan zullen we maar zeggen. Na al die enge verhalen durf ik zowat niet meer. Ok een paar ribben aan elkaar geven. Dat kan ik doen. Maar trekt de hond ze dan niet uit elkaar? Met een kippenpoot gaat hij ook eerst voor het vlees.........trekt het er gewoon vanaf en eet daarna het bot. Hoe eet de hond de ribben?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1396776
die van mij gaan er mee liggen en knagen ze recht af, ik bedoel , er blijft geen rib over, ze kortwieken ze zo dat enkel het rugstuk overblijft om die vervolgens ook vakkundig naar binnen te werken
Door **Jolanda**
#1396782
Hier hebben de honden ze ook steeds korter afgeknaagt, dus geen ribben losgetrokken.
Uiteraard ben ik wel bij iedere hond erbij gebleven en duurde het eten geven gisteren ipv 15min 45min, maar dat maakt niet uit. Wil in kunnen grijpen wanneer het nodig is en niet te laat zijn....Als je er bij blijft en de hond zou ribben los willen scheuren kun je ingrijpen door de ribben even vast te houden en er voor te zorgen dat hij ze over de breedte afknaagt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door