Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sella
#1380331
2 en een half jaar nu en vroeguh altijd rauw gevoerd tot we door gebrek aan een auto en het stoppen van de slachtende slagers even 15 jaar op brok geweest.
Nu zou ik bij gebrek aan een auto bij de thuisbezorgende leveranciers bestellen.
Door Roef & Hidde
#1380522
een jaar geleden op de kop af :D  eerst kvv,durfde nog geen barf te geven roef is mijn eerste hond en was nog pup(nu weet ik wel beter en de volgende gaat gelijk aan de barfhap ;D)
sinds april dit jaar krijgt roef barf
Door Alba
#1380627
Vanaf dat Alba er is (we hebben haar 3 mei dit jaar opgehaald, ze was toen 8 weken en 2 dagen) kreeg ze KVV (bij de fokker kreeg ze ook KVV maar ook brokjes, het zakje wat we meekregen staat nog in de kast!). Toen ze een week of 3 bij ons was, durfde ik voor het eerst een zalmkop te geven (een kwart dan wel...). Daarna zijn we om de dag een deel van de KVV gaan vervangen door BARF, sinds een week of 6 geven we nu elke dag 2 keer per dag KVV en 1 keer per dag BARF (vleesbot voornamelijk).
Door Eef+Stippels
#1380636
Vanaf januari 2008 volledig barf.

We voeren al 7 jaar vers: kvv.
Wandor is onze eerste hond en nu 7 jaar. We hebben de eerste weken brokken gevoerd en daarna zijn we vers gaan voeren. In de loop van de jaren hebben we barfdingen toegevoegd en dus in januari 2008 zijn we helemaal op barf overgegaan.
Door *Ilse
#1380649
Vanaf december 2005 voer ik kvv aan Candy, ze is onze eerste hond en woont sinds oktober 2005 bij ons.
Ik denk een maand of twee later ben ik begonnen met af en toe wat barf erbij , en zo doe ik het nog steeds, deel kvv en deels barf.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1380671
sinds 2 jaar stel ik zelf volledig samen (eerst alleen sien, een paar maanden later ook voor ot). sinds dat sien een kitten was (kleine 3 jaar geleden), heb ik haar al veel rauwe dingen gegeven. eerst kuikentjes en kippenvleugels en spiervleesdingetjes of wat orgaan, later soms periodes cb.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door