Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1371672
Xada schreef: Op verkeerde energiën kun je heel ziek worden en in het uiterste geval overlijden. Zowel mensen als dieren. Ik geloof er wel in, net als wiggelroede lopen. Ik heb het zelf geprobeerd en zag die dingen in mijn handen gewoon vanzelf bewegen als ik een bepaald richting op liep en ik ben echt niet een zweverig type.
Ik geloof er ook wel in, want voel zelf daar soms ook wel wat in.
Zelf mijn moeder gelooft er wel in, maar die vindt de energie in haar huis goed voelen.
Maarja ben ook gewoon nuchtere hollander, die logischerwijs dingen probeert te beredeneren.
Soms snap ik het dan ook niet  ???
Ws gaat ze van de week weer terug, met aangepast menu, eens kijken wat er dan gebeurt.
#1371826
Tsja, of je nou wel of niet gelooft in zulk soort dingen, als je thuis niet goed voelt levert dat stress op. Je thuis moet je veilige nest zijn, dus het kan toch haast niet anders dat het in bepaalde mate stressvol is als het thuis niet lekker voelt. Wat er dan ook de oorzaak van is dat het niet lekker voelt.
En stress kan zich op allerlei manieren uiten, via allerlei klachten. Onder andere diarree ja.
Daarbij is het bekend dat honden reageren op / gevoelig zijn voor de sfeer in huis.

Dus wellicht is dat het voor jouw hondje. Zou wel erg vervelend zijn, vooral omdat je er zo weinig aan kan doen.
Is Kaya gewend om bij je moeder te logeren? Mijn Cas moest noodgedwongen een tijd bij mijn zus logeren, nou dat was echt wel stressvol voor hem. En niet eens omdat mijn zus zo gemeen is (dat valt best mee ;) ) maar gewoon de verhuizing, een andere plek.

Barfplaats wordt gesponsord door