Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1359462
De teckels krijgen nu zowat dagelijks aardbeien. Ze komen uit onze moestuin, man- en zoonlief lusten ze niet! Die eten alleen aardbeien uit de winkel grrr (die ik dus niet koop).  Elke dag haal ik wel een bakje aardbeien uit de tuin, wat over is geef ik dus aan de teckels. Is dat erg elke dag? Nou ja, nog even en dit is ook weer voorbij. Maar ik vroeg me t alleen af.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1359616
Nee hoor, als ze het goed verdragen dan mag dat best. Alleen opletten dat ze er niet te dik van worden, dus een beetje de hoeveelheid normaal voer erop aanpassen.
Door Chaos
#1360206
Volgend jaar ga ik de aardbeien in een bak planten en heel hoog ophangen in de tuin.
Er lopen er hier twee op vier poten die de aardbeien net iets eerder lekker vinden dan ik  >:( >:( >:(
Door 202Spots
#1360566
Hier weten ze ook precies wanneer ze 'm moeten plukken voorat ik de kans krijg.. :-\
Zo om te geven mag wel...(2-3 per dag) maar net als alles...TE veel is niet goed.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1360629
Lusten ze het ook niet in een smoothies?

Wij vriezen aardbeien van de volkstuin in en gebruiken het voor smoothies.
Door bulldelicious
#1360885
onze kleinste van 3 maand at overtijd mijn halve smoothie op met aardbei en banaan en sinsaasappelsap, wat had ie er zin in, en voor de meeste groenten trekt ie zijn neus op  :rotflmao:
Door Hertog
#1360915
Onze hond is dol op alle fruit. Bedelt nooit ......... tot je appel/banaan/manderijn/druiven/enz of aardbeien gaat eten. ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door