Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wendow
#1359212
Ja, want :yucky: al die vieze ingewanden en andere dingen :-[ Wordt echt wennen denk ik :-\ Het moet nu eenmaal voor Loeki, ik ben ervan overtuigd dat het zoveel beter zal zijn :) Bovendien wil ik later mijn eigen hond volledig op BARF houden en mijn vriend zal het niet doen! ;D
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1359214
Ik denk dat je er wel aan went, ik vondt het iig de meeste dingen minder vies dan dat ik dacht.
Voordeel van karkassen is dat er geen ingewanden in aanwezig zijn, lijkt dan ook net op een hele kip, maar met minder vlees.
Door Wendow
#1359216
Ja, maar het nadeel is dat ik ze hier voorlopig nog niet gevonden heb ;) Blijkbaar is BARF hier nog niet 'populair', maw: We zijn blijkbaar achter op gezondheidsgebied voor onze honden ;) Niks van grote bedrijven ofzo zoals lupa en gelukkig dier... Zelfs haast geen kvv... Tot nu toe heb ik enkel Duck zien liggen...
Door Nynke
#1359251
ik denk dat ook in Belgie elke redelijk  grote stad wel een islamitische slager heeft hoor ! Misschien kun je er even op Googelen ? O f heb je moslimvrienden/kennissen/buren?
Door Wendow
#1359394
Ik had een hele goeie moslimvriendin, maar die woont nu in Marokko... ::) In de gouden gids vind ik al helemaal geen... In Antwerpen is er eentje, maar dat is alweer bijna een uur rijden... Ik woon bijna helemaal uithoekje België, 10 minuutjes van de Franse grens...
Door Wendow
#1359436
Nog niet gevonden, dus ik veronderstel van niet... Anders zouden hier vast veel minder Belgen zijn ;)
Door Wendow
#1359491
En daarop staat:
Hier komt binnenkort een website over Barfen, natuurlijke voeding voor honden en katten. ;)

Ik vind het ook veel beter hier omdat ik het hier ken, hier heb ik de bieb enzo waar ik echt veel vind :) Wil je me weg misschien? :'( ;)
Door spickenstef
#1359506
op hondenvrienden.be is ook wel een onderdeel over vers maar deze site is zoveel beter over vers dan he
Door Too
#1359507
Wendow schreef: En daarop staat:
Hier komt binnenkort een website over Barfen, natuurlijke voeding voor honden en katten. ;)

Ik vind het ook veel beter hier omdat ik het hier ken, hier heb ik de bieb enzo waar ik echt veel vind :) Wil je me weg misschien? :'( ;)
Oops, t staat er idd erg bot,sorry, ik bedoelde.... misschien is dat een mogelijkheid om fijne adressen in Belgie te vinden  ;)
Door Wendow
#1359511
Geen probleem hoor Too. Ik weet wel dat het vooral daarover gaat... Jullie kunnen me inderdaad moeilijk zeggen: O, daar in Belgie is er weet ik veel wat, hebben ze alles!... :D Ik zoek wel hard en heb al veel gevonden, maar ik hoop vooral dat die barfplaats-vlaanderen er snel komt zodat Belgen elkaar wat beter kunnen terugvinden en informeren... Tijd dat de Belgen die nog niet wakker geschud zijn dat eens worden en hopelijk is de stap wat kleiner als ze een vlaams forum hebben dan een .nl ;) Je weet wel wat ze allemaal zeggen over Nederlanders hé ;) Ze denken vast dat het voor de goedkoop is ofzo ;) Nee, mopje, maar ik denk dat ik dat forum echt vrij snel zal doorgeven aan Belgen, terwijl barfplaats alweer een 'ver van huis-verhaal' is en veel mensen daar dus geen moeite voor doen...

@ Spickenstef: Ik ga zometeen eens op hondenvrienden langs, ik kende het nog niet, hoogstwaarschijnlijk minder uitgebreid over vers ja, maar ik vind misschien wel toevallig iemand in de buurt... :) Ik heb eerst vooral info gezorgd en dus niet vooral fora enzo, nu is het moment waarop ik wil gaan inkopen en dat wordt hier inderdaad moeilijk ;) Bedankt voor je link!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door