Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Too
#1415693
@cindybijl.. kale kwartels koop je oa bij de poelier, makro ed en  bv Herby

Woerden hebben idd zo'n mooie krul maar ik denk dat die bij jonge dieren nog niet aanwezig is.
Door Nynke
#1415694
cindybijl schreef: Ik wil graag een kwarteltje aan mn hondjes geven (ook cavaliertjes) ze krijgen 200 gr per dag per hond dus kan ik 1 kwartel per dag per hond geven, als die rond 200gr zijn natuurlijk, maar wil liever zonder veren en zonder kop geven (ik ben zó bang voor kippen) iemand een tip waar ik die kan halen?
bij de Makro  :) :) :) :)  en anders bij een poelier natuurlijk  :)

mijn wolfjes vinden ze heerlijk !!!
Door Xada
#1415847
Ze zijn te koop bij de poelier of de Makro of andere groothandel. Misschien kun je ze ook kopen in de supermarkt, daar zou ik zeker eens vragen. Misschien kunnen ze het voor je bestellen. Vraag dat dan wel even aan de baas van de vleesafdeling.
200 gram voor een kwartel vind ik veel. Mijn kwartels zitten levend zo rond de 150 tot 170 gram.
Door Hertog
#1416039
:D ;D :D ;D :D Ja hoor ik zag het voor me alle kwarteltjes in de slaapkamer...........................
Door Xada
#1416072
Hertog schreef: :D ;D :D ;D :D Ja hoor ik zag het voor me alle kwarteltjes in de slaapkamer...........................
Daar ben je snel zat van denk ik. Als je weet hoe de mannetjes roepen kunnen, daar slaapt niemand doorheen. Zelfs ik niet, terwijl ik overal slapen kan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door