Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wil
#150837
Hoi,

Ik heb toch niet meer gebeld. Ik lag er s'nachts op bed nog over na te denken en ik vond het toch een beetje vaag allemaal;
>>Wat als ze me geen goed spul zouden geven; Stel je voor dat het afgekeurde zooi zou zijn; zo veel orgaanvlees geef ik niet dus wat moet ik daar dan mee; << Nee ik blijf toch maar veilig bij mijn lamsribbetjes,-nekken ,-hart,- schouderbladen e.d. van de islamiet hier en al het andere veilige vlees/vis wat ik nu voer. Wel iets duurder maar ik weet wel wat ik heb nu.

Wil
Gebruikersavatar
Door Angelique
#151259
Wil schreef: Hoi,

Ik heb toch niet meer gebeld. Ik lag er s'nachts op bed nog over na te denken en ik vond het toch een beetje vaag allemaal;
>>Wat als ze me geen goed spul zouden geven; Stel je voor dat het afgekeurde zooi zou zijn; zo veel orgaanvlees geef ik niet dus wat moet ik daar dan mee; << Nee ik blijf toch maar veilig bij mijn lamsribbetjes,-nekken ,-hart,- schouderbladen e.d. van de islamiet hier en al het andere veilige vlees/vis wat ik nu voer. Wel iets duurder maar ik weet wel wat ik heb nu.

Wil
Blijkbaar heb je een essentiëel onderdeel in het hele verhaal gemist en dat is dat afgekeurde zooi nooit zo verkocht mag worden. De kwaliteit kan natuurlijk altijd discutabel zijn, vergelijk het met de keurslager en de "vleeshal", maar afgekeurd of afkomstig van zieke dieren oid, zal het niet wezen.

Barfplaats wordt gesponsord door