Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1322336
Ik voer nu odin pakketjes als orgaan naast de pens die ze krijgt. Nu maak ik me zorgen dat ze misschien niet genoeg van alles binnen krijgt.. Lever heb ik apart en daar geef ik 2 % van. Hart zou ik eendenhartjes kunnen geven maar dan blijft de nier nog over...
Zijn er meer mensen die de odin pakketjes als orgaan geven en verder niet kijken hoeveel van wat erin zit?!
En waar haal je nier vandaan?! Neem aan dat de slager het niet verkoopt  :-\
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1322344
Heb inmiddels het islam centrum gevonden maar om nou voor alleen nier heen en weer te rijden  :-\
Toch even de bio slager proberen.. Ik weet dat ie naast lever nog een ander orgaan verkocht.. maar welke...
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1322352
Ik denk dat de odinbakjes ongeveer 50% orgaan bevatten (nier en lever). ik geef dat 1 keer per week, daarnaast geef ik nog 1 dag pens en 1 dag hart.
Door Peter79
#1322389
MarijeEnBoomer schreef: Heb inmiddels het islam centrum gevonden maar om nou voor alleen nier heen en weer te rijden  :-\
Toch even de bio slager proberen.. Ik weet dat ie naast lever nog een ander orgaan verkocht.. maar welke...
Wij halen nier bij de bioslager.
Daar halen we het meeste orgaan, maar ook wel bij de islamiet.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1322393
Peter79 schreef: Wij halen nier bij de bioslager.
Daar halen we het meeste orgaan, maar ook wel bij de islamiet.
Dan op naar de bio slager morgen  :)
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1322480
Ik gaf ipv de 7x per maand spiervlees en 4x per maand orgaan die Luna nodig heeft
een tijd dus 7x Odin en 4x spiervlees

Luna zit nu op verschillende soorten kvv per maand en 3x per maand Odin. Ik heb dus met Odin erbij 7 soorten "KVV". Elke dag krijgt ze dus iets anders.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1322588
vanaalst schreef: maar je hoeft toch niet alle het orgaan te geven wat een dier heeft in ene..
Wil het ook niet in 1 keer geven. Maar heb een menu voor 2 weken waarin ik wel wil dat ze genoeg van hart, nier en lever binnen krijgt. :)
Door Hetty_
#1322677
Ik haal nier gewoon bij mijn eigen slager, die bestelt het speciaal voor ons.
Als je wilt, kan ik wel wat voor je meenemen 22 augustus.
Door pieterendiaan
#1322683
vanaalst schreef: maar je hoeft toch niet alle het orgaan te geven wat een dier heeft in ene..
dat dacht ik nou ook... ik geef alleen het orgaanpakket van IC,
Zit hart, long en lever in. Is dit niet genoeg?
(de geitenkop wacht voorlopig nog even in de vriezer  ::) ::) )
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1322795
Ik zorg bijnDiezl en Buffy (die wel alles eten) in ieder geval ervoor dat ze genoeg lever krijgen en voor de rest is net wat er in de vriezer aanwezig is
Door Eveline68
#1322817
uuuuh niertjes :buck2: ik weet dat nog wel van school toen we ze meosten maken en opeten, moet er niet aan denken, maar ja het is voor de honden en katten.

even een klein vraagje maken jullie die niertjes schoon voor het verwerkt wordt.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1322851
Jee de bio slager had lamsniertjes! :D Dus Hetty bedankt voor je aanbod maar het is niet nodig! De bioslager heeft ook tong en hart dus das een mooie om te onthouden. Alleen  pens niet.  :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door