Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1322556
Niet als commentaar op de kwaliteit van deze prut (want daar kan ik niet over oordelen), maar mag ik vragen waarom je uberhaubt gemalen prut zou geven? Je weet dan toch nog steeds niet wat je voert, met al die prutten en mixen? Bovendien spuit zoiets door het spijsverteringskanaal heen...
Gebruikersavatar
Door Sher
#1322586
Lizzy schreef: Niet als commentaar op de kwaliteit van deze prut (want daar kan ik niet over oordelen), maar mag ik vragen waarom je uberhaubt gemalen prut zou geven? Je weet dan toch nog steeds niet wat je voert, met al die prutten en mixen? Bovendien spuit zoiets door het spijsverteringskanaal heen...
Ik denk dat we het wel een beetje met je eens zijn Lizzy. Dat is ook een beetje de frustratie als je kalkoenvlees bestelt en je krijgt dit.  ;)
Door Lizzy
#1322591
Sher schreef: Ik denk dat we het wel een beetje met je eens zijn Lizzy. Dat is ook een beetje de frustratie als je kalkoenvlees bestelt en je krijgt dit.  ;)
Oh OK, je besteld dus vlees en je krijgt prut! Ja nee, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Ik dacht dat dit ook weer een van die pruttten/prakken/mixen was van Herby. Waarvan ik dus niet begrijp dat mensen het bestellen. Ik zou hierover dan een klacht indienen bij de leverancier. Vlees is vlees en prut is prut.
Door *Natasja*
#1322632
Lizzy schreef: Niet als commentaar op de kwaliteit van deze prut (want daar kan ik niet over oordelen), maar mag ik vragen waarom je uberhaubt gemalen prut zou geven? Je weet dan toch nog steeds niet wat je voert, met al die prutten en mixen? Bovendien spuit zoiets door het spijsverteringskanaal heen...
Ik vind het gemalen spiervlees een uitkomst voor Benthe. Lappen/lapjes spiervlees moet ik in kleine stukjes knippen voor haar, en dan durft ze nog regelmatig haar neus ervoor op te halen  :-\ Vlees botten eet ze wel gewoon, dus met haar tanden is niets mis, maar lappen vlees laat ze gewoon liggen, of ze neemt ze in haar bek en laat ze dan met een vies gezicht weer vallen. Alleen als ik het meng met (gemalen) zalm, eet ze het binnen no-time op.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1322799
*Natasja* schreef: Ik vind het gemalen spiervlees een uitkomst voor Benthe. Lappen/lapjes spiervlees moet ik in kleine stukjes knippen voor haar, en dan durft ze nog regelmatig haar neus ervoor op te halen  :-\ Vlees botten eet ze wel gewoon, dus met haar tanden is niets mis, maar lappen vlees laat ze gewoon liggen, of ze neemt ze in haar bek en laat ze dan met een vies gezicht weer vallen. Alleen als ik het meng met (gemalen) zalm, eet ze het binnen no-time op.
Ik ken het  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Geef mij dan maar de prut en en mixen voor mijn zeikerd
Door wenche
#1322809
Ik had ook kalkoenvlees besteld en "prut" gekregen...
Vindt het een beetje vervelend, maar ja, ik ga het niet weggooien, maar gebruik het als mengvlees voor de groentemix of als extra hapje voor de katten... Ook heb ik voor de katten vleesmix van Herby, maar dat is omdat vooral die wit-zwarte niks wil wat volgens hem ook maar op vlees lijkt...
Door wendy71
#1323406
Lizzy schreef: Niet als commentaar op de kwaliteit van deze prut (want daar kan ik niet over oordelen), maar mag ik vragen waarom je uberhaubt gemalen prut zou geven? Je weet dan toch nog steeds niet wat je voert, met al die prutten en mixen? Bovendien spuit zoiets door het spijsverteringskanaal heen...
Op zijn lijst staat duidelijk kalkoenvlees.
Ik ging dus van stukken spiervlees uit.. ;)
Daarna niet meer besteld overigens, ik ben nl ook niet zo van de mixen/prutten om de reden die je zelf ook aangeeft.
Door hermine
#1323497
Na het lezen van deze berichten heb ik gisteren onze zak met kalkoen ontdooid om het te portioneren. Vorige keren zaten er mooie stukken vlees in, en nu heb ik inderdaad ook een nattig prutje, net als jullie. En het ruikt niet echt fris, moet ik zeggen. En poes weigert categorisch prut te eten. Maar goed, weten we ook weer hoe spuitvlees eruit ziet...
Gebruikersavatar
Door nova
#1323891
Ik koop kalkoendijen voor mn dames, en snij dan het vlees langs het bot weg, bot in de kliko vlees in de bakken.
Dan heb ik voor 2,5 euro per kilo , echte mooie hompen kalkoenvlees. :D
Veel marktpoeliers hebben ook de dijen , en vaak ook dezelfde prijsklasse
Hier niks geen prut  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door