Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#1321517
Van de islamitische slager gekregen als recreatiebot, maar wat kan het zijn: schouderblad of deel van een bekken?

Afbeelding
Door millyckk
#1321540
Denk je dat ik dit kan geven? Kan nooit van een oud dier zijn gezien het formaat (?) En ik heb een hele zak vol :coolsmiley:
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1321627
*milik* schreef: Denk je dat ik dit kan geven? Kan nooit van een oud dier zijn gezien het formaat (?) En ik heb een hele zak vol :coolsmiley:
Ik zou het niet geven als maaltijd maar misschien als rekretiebot. Even laten knagen en daarna weg ermee. maar je moet je afvragen of dit zin heeft als je hond al genoeg bottenwerk binnenkrijgt, want ze zijn wel erg kaal
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1321641
zou het niet weten, enkel dat ik het niet geven zou, hier krijgen ze bij dat soort botten er toch altijd stukken van af die ze dan vervolgens niet kleiner krijgen en dan dus door slikken..
Door Mevroi Kruim
#1321826
Schouderblad volgens mij. Krijgen ze hier wel eens, als het te knagen is eten ze het netjes op, is het te hard dan haal ik het weg.
Door wendy71
#1321947
Je zou het kunnen geven, maar dan zou ik wel vooraf iets van pens/spiervlees bijgeven, de botten zijn redelijk kaal m.i.
Anders even geven, lekker laten knagen en dan weggooien.
Gebruikersavatar
Door choopy
#1321981
Ik heb een tijdje terug lam gehaald, waar ook vanalles bijzat.
Ook de schouderbladen. Had geen idee wat ik ermee moest, begon net met barf.
De randen zijn wel heel zacht (kraakbeen?) en geen van allen hadden ze er hier moeite mee. Het echt harde deel lieten ze netjes liggen, maar binnen 20 minuten hadden ze het hier op, zelfs puppenmans die toen 5 maand was.

Moet wel eerlijk zeggen dat die van mij veel beter bevleest waren. Dus spiervlees erbij zou geen overbodige luxe zijn.
Door millyckk
#1323915
Als volledige maaltijd geef ik het  niet,  puur zo af en toe als recreatiebot maar ik ga wel in de gaten houden hoe dat gaat!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door