Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bedaan
#1318923
Ik denk dat het vlees in de beek koud genoeg blijft. Ik zou wel een goed afsluitbare emmer meenemen en daar het vlees in doen en dan in de beek hangen.
Door Roef & Hidde
#1332560
zo we zijn weer thuis,weer heerlijk gecampeerd en het barfen in frankrijk is heel goed gegaan.
om de 4 dagen boodschappen gedaan en vlees van roef gelijk in een thermotas gedaan en snel weer naar de camping,daar gelijk in een afsluitbare emmer gedaan en in 2 vuilniszakken en in de beek gehangen.werkte prima.wat een keuze hebben ze daar toch he in barfspullen,op een gegevenmoment wisten ze het bij de slager: pour le chien roef ;)en stopte ze er af en toe wat extraatjes bij(kalfshersenen en 2 kwarteltjes of zo)ik denk dat het wel over de datum was want een keer roken de extra kippepootjes niet echt fris meer,maar een gegeven paard kijken we echt niet in de bek.
kortom een succes
Door Xada
#1332818
Fijn dat het zo goed verlopen is met de vakantie. Weer een ervaring rijker en de volgende keer weet je hoe je het kan doen.
Door Buran en Co
#1333366
Klinkt in ieder geval als een heerlijke vakantie, tentje naast een beekje met niemand in de buurt!!! Mooi dat het goed gegaan is met het eten!
Door Roef & Hidde
#1355259
renske wordt verhit,anders is het ook niet buiten de koelkast te houden.
volgens mij heb je dan verlies van voedingsstoffen en verandering van eiwitten en dat heeft niet mijn voorkeur.
maar het is denk ik altijd nog een beter alternatief als br*k denk ik.
Door Borke
#1355264
Tja Renske hoef ik niet, hier eten ze alleen rauw vlees.
Als dat op vakantie betekent dat ze 2 weken kip eten, dan is dat maar zo, vinden ze trouwens erg lekker en meestal is er wel meer te vinden dan alleen kip  ;D
Door Oetoort
#1355382
Nee Renske wordt gestoomd. En ze vinden het heerlijk. Is 100% natuurlijk.
Hier stuiteren ze als ik het folietje eraf haal hahahah :D

Het is verkrijgbaar in verschillende smaken.. fffe kijken....

Hier de pup variant:

Ingrediënten:
Vers kippenvlees ( 45%), Vers lamsvlees (16%), Lamspens (10%), Volkorenrijst 12%, Zeewier extract, Kruiden, Vitaminen & mineralen, Glucosamine, Chondroitine

Verkorte analyse:

Eiwitten 14%
Vetten 6,5%
Vezels 0,5%
As 3%
Vocht 75%
Vitamine A 2500 iu/kg
Vitamine D3 200 iu/kg
Vitamine E 16 mg/kg(als alpha-tocopherol)


Dagelijks voedingsadvies
Inhoud verpakking: 395 gram ?
Aantal calorieën per 100 gram: 125 Kcal 

Kleine hond:  = 1 pakje
Middelgrote hond:  = 2 pakjes
Grote hond:  = 3 pakjes 

Wij adviseren 1 pakje Renske Vers per 13 kg lichaamsgewicht hond.
Dit is een gemiddelde en indien de Renske Vers als hoofdvoeding gegeven word. Indien gecombineerd met brokken, bijvoorbeeld de Renske MOP, dan in verhouding.

Voeden op kamertemperatuur.
Wat over is kan gedurende enkele dagen in de koelkast bewaard blijven. Als u wilt kunt u dit product in de magnetron gedurende 30-60 seconden verwarmen. Het moet dan wel binnen 20 minuten geconsumeerd worden.
Na openen koel bewaren.


Gezondheid met Renske

  Vers vlees product
  Gemakkelijk op vakantie, hoeft niet in de diepvries
  Vrij van chemische conserveringsmiddelen, anti-oxidanten, kleur, geur en of smaakstoffen
  Met natuurlijk gemalen bot als grondstof voor calcium en fosfor
  Vrij van tarwe gluten.

  Bevat absoluut geen soya, rund, varkens, pinda of melkproducten!
  Bevat geen vlees bijproducten
  Bevat geen E-nummers
  Geen GMO producten

http://www.renske.com

Tja, voor vakantie en/of tijd- ruimtegebrek ffe een goeie optie?  ???
Door Mevroi Kruim
#1355433
roefje schreef: stomen is verhitten ;)
Psies.
En er zit maar liefst 12% rijst in, dat vind ik ook echt nergens voor nodig.
Vorig jaar in de vakantie hebben de hondjes gewoon gebarft, de hele kippen kostten bij de lokale Spar 1 euro per stuk, precies genoeg voor die 2 van mij. En ter afwisseling af en toe een bakje Smuldier pens of Rodi, maar de kippen vielen beter in de smaak.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door