Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rob w.
#1290965
vanaalst schreef: was me al verteld ;)
nooit te oud om te leren!
darom ik seg dat ik antwort te lat las.
Door rob w.
#1290974
ik denk wel dat als jij gef al die tijd gedrogd leber of ander organ. dan jij geef te vel.
Door rob w.
#1290975
rob w. schreef: ik denk wel dat als jij gef al die tijd gedrogd leber of ander organ. dan jij geef te vel.
omdat jij geef die nutient in 3 voudig .
Door rob w.
#1291001
vanaalst schreef: ik geef helemaal niks teveel!
zegde ik jij gaf?
ik gef antwort op die vrag. algemen.

als jij denk voedingstof, die nutriënt is weg uit gedrogde substantie...jij kan maakelijk gef teveel. en jij nit weet.
mar jij weet. dus goed  :)
Door spickenstef
#1291245
Lizzy schreef: Nee hoor, nooit last van. Ik krijg ze altijd op een rijtje (spare ribs, zeg maar).
t'ja ik vond het ook nogal raar zo had ik nog nergens ribben gezien , gelukkig knabbeld ze er mooi op en kan ik ze zo geven maar ik bestel ze nooid meer bij het ic want ik vind het toch maar niks liever verschillende ribben aan elkaar hoor
Door *Natasja*
#1291289
spickenstef schreef: t'ja ik vond het ook nogal raar zo had ik nog nergens ribben gezien , gelukkig knabbeld ze er mooi op en kan ik ze zo geven maar ik bestel ze nooid meer bij het ic want ik vind het toch maar niks liever verschillende ribben aan elkaar hoor
Dat is erg jammer, temeer daar ze bij het IC altijd erg behulpzaam zijn: als jij aangeeft bij je bestelling dat je de ribben aan elkaar vast wilt hebben, dan krijg je dat zo. Tenminste, dat is mijn ervaring  :)
Door deja
#1291484
Dus conclusie; je moet tocht niet te veel beloning geven van orgaan of je moet het orgaanvlees wat je per week geeft toch een beetje aanpassen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door