Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1281373
VeraNova schreef: Hoi allen,

Vanochtend zat ik met een vriendin te praten over barfen en we vroegen ons af hoe dat gaat als de honden naar een pension of naar de oppas moeten.
In het pension geven ze alleen brokken, kvv zouden ze denk ik wel doen, maar barf niet.
Onze oppas zit helemaal niet te wachten op dat 'gedoe' met barf.

Ik zat zelf te denken om tijdens periodes dat ze naar het pension of de oppas moeten (dat is niet heel erg vaak, maar toch) ze kvv te gaan voeren.
Kan dat?
Hoe doen jullie dat?

Gr. Linda
Mijn honden blijven of thuis en krijgen dan een oppas die in huis woont of ze gaan naar Connie en BARFen met de pot mee: http://www.beestenboel.de/
Door Drijver
#1286123
lauraV schreef:


ik denk dat als je alles kant en klaar verpakt , en voor elke hond weer appart , dan maakt t voor t oppas adres echt niet uit of t kvv of barf is
Ik heb mijn honden bij drie verschillende mensen geparkeert toen ik 10 dagen op vakantie ging en noodgedwongen moesten ze toch echt over op kvv. De mensen die niet barfen met hun eigen hond(en) zien het echt niet zitten om met zalmkoppen en hele pensen te gaan gooien. Eén persoon griebelde al van de kvv >:(. In mijn geval was het gelukkig maar 10 dagen en ze hebben het overleefd ;)
Als ik zelf barfhonden te logeren krijg eten ze bij mij ook barf. Als mijn vriezer leeg genoeg is mogen ze het zelf meenemen en anders eten ze mee uit mijn vriezer.

Bij het pension waar ik werk wordt naast brok ook kvv gegeven. En er zijn een aantal medewerkers die met hun eigen honden barfen en die er dus best zicht op hebben.
Door wenche
#1286157
DeeJay krijgt zijn barf gewoon mee... Verpakt in zijn dagporties... Enige dat de meneer van het pension hoeft te doen is het op de goeie dag in een bak kieperen...
Normaal krijgen alle honden in het pension daar al smuldier pens compleet 's avonds en zijn eigen hond krijgt elke dag kvv en regelmatig een lap pens od... (nog even en ik hem hem ovr op barf :p)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door