Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Deesje
#1277016
hee ik heb vorig jaar bij jullie aan de ring staan kijken in maastricht..

als ze gewend zijn om samen te eten zou ik eens kijken hoe het gaat.. als het gewicht van die hondjes hetzelfde blijft dan betekent het dus dat het allemaal goed gaat.. ik zou er pas een probleem van maken als het niet gaat of als er gewichtsveranderingen gaan optreden tgv het samen eten..

wel super dat je de hele boel om gaat zetten, ze zullen er blij mee zijn..
en wat al eerder gezegd is, je zult in eerste instantie niet ontkomen aan een beetje rekenwerk maar als je het dan eenmaal oporde hebt is het het zeker waard..
Door kim666
#1277142
Met het voerennu is het simpel: omdat de naakte veel meer energie verbranden als een hond met vacht hebben ze ook een hogere voedselbehoefte.Mijn honden lopen 24/7 los buiten op een heeel groot perceel.Die rennen gewoon mee met de herders om te waken.Ik voer hier heel simpel: onbeperkt.
Er staat altijd (droog) voer, en dat is ook nog eens een sportbrok met hoog energie gehalte ( vet/eiwit) Ook de puppen krijgen dat. Alleen mijn oude,té dikke, pincher hou ik vaker apart, zodat ze niet bij het voer kan komen.Voor de rest krijgen ze als afwisseling vlees botten, gewrichten, gedroogde pees, pens lappen en rauwe eieren tussendoor, en alles loopt gewoon los en gaat zn gang......
Door kim666
#1277258
Mijn puppen doen  het er al 20 jaar prima op eigenlijk,......Nooit klachten.
Maar het zijn dan ook geen snelgroeiers he, geen grote honden die wél uit moeten kijken omdat ze anders veel te snel ''uitschieten''.................Dit voer moet je idd geen molossers ed rassen geven!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door