Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Drijver
#1274158
Alba schreef: Hier ook een pupje wat net begonnen is met BARF, maar geen enkel probleem met de zalm tot nu toe. Ik zou het inderdaad gewoon nog eens voorzichtig proberen, wie weet was het iets anders waar ze niet lekker van geworden is.
Ik snap overigens wel dat je er van geschrokken bent, na de eerste keer kippevleugel kon onze pup ineens niet meer poepen (dachten we, achteraf bleek dat er wat haar rond haar poepgat aan elkaar geplakt zat waardoor ze gewoon niet wílde poepen, dat is natuurlijk ook niet fijn! We schamen ons nog dood! :-[ ;D). We waren echt geschrokken en gingen direct twijfelen aan onszelf en het voer. Gelukkig konden wij er erg om lachen en heeft het voor ons geen dierenarts bezoekje gekost.
Had ik van jou toch niet verwacht ;D.
Door Alba
#1274362
Jaja, ik wist dat ik erop kon vertrouwen dat precies jij dat berichtje zou vinden ;D. Nu kunnen we er heel erg om lachen maar op dat moment stonden we elkaar écht aan te kijken zo van 'misschien toch maar gewoon alleen KVV?'. Inmiddels ligt de vriezer vol dus geen weg meer terug ;).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door