Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#141085
OK, als ik het zo lees, dan is die kleine van ons niet de enige met zulk gek gedrag.... Ik heb Pinkel inderdaad al naast Brutus gezet. Maar ze trekt zich van Brutus niets aan. Totaal respectloos voor Brutus >:( ;D. Nee eerlijk, voor Brutus heeft ze nul komma nul ontzag.... En dat is dus weer zo gek want hij heeft al vaker eten van haar "gestolen" dan dat Whoofer ooit gedaan heeft! Snap je dat nou, die beesten?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#141096
Nee, van die beesten snap ik soms geen snars ;D, maar dat maakt het vaak ook weer leuk. Maar 't is wel jammer dat de 'anders vreet Brutus je eten op- truc' niet werkt.
Mijn trucendoos is helaas ook leeg, ik denk dat je gewoon vol moet houden met aanbieden van wat ze niet op gegeten heeft en er niet aan toe moet geven :-\.
Kijk, ik weet dat dit advies makkelijk te geven is voor iemand anders z'n hond, maar als het je eigen hond is die niet eet dan is het soms héél moeilijk om dat vol te houden, succes Lizzy!
Verzin eens een list ;).
Door Netty
#141114
eureka!!!!!!!
ik heb Karel de kater een paar keer het carnibest op laten eten van Tof, ennnnnne als hij nu maar in de buurt komt van haar bakje schiet ze erop af ;D
*zucht* en nou maar hopen dat het blijft werken.
gisteren had ik haar een kalfbot gegeven en daar kwamen vliegen opaf.......laat ik maar zeggen dat ze lekker heeft gekluifd ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door