Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1259427
en nog niet zo lang barfende vriendin van me ( ja heb een zieltje gewonnen door m'n barfgezwets tegen haar  :D) heeft van de buurman 3 ganzen gekregen. Het vlees wat hij eraf wilde heeft ie erafgehaald. Ze belde mij dus wat ze ervan kon geven. Aangezien ik ook een redelijk nieuwe Barfer ben wist ik het ook niet zo precies. Ik denk bijna alles toch?! Ik heb wel geadviseerd om de veren eraf te halen. Dat wilde de buurman voor dr doen en na het verhaal van Leo dacht ik dat dat wel handig was als ze dat niet zelf hoefde te doen  ;)
Ze hebben ook de milt weggehaald omdat ik dacht hier gelezen te hebben dat ze dat ook niet eten/mogen.
Maar kan ze voor de rest gewoon alles geven?! Nek, poten (zwemvliezen) karkas?!
En moet het ook 3 weken in de vriezer?!
Wel leuk om iemand zo enthousiast te krijgen voor Barf. Ze heeft ook al een goed vis adresje gevonden voor haar en mij  :D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1259813
Wij geven de organen van de gans,de file met stuk karkas eraan ,nek,en de poten.
er zit een soort pijp(ik dacht bij de poten) in wat hol is die snijd Jan er uit dat is zo vreselijk hard en scherp.

Barfplaats wordt gesponsord door