Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1249484
Cane_Corso schreef: Oh gelukkig dan! Het was niet zo dat ik gelijk de brokken uit de kast halde maar je gaat dan toch een beetje twijfelen. Bedankt voor de snelle reacties!

Als vleesbotten geef ik kippennekken en eendennekken maar ook sardines en zalmkoppen.  Ik geef nu ook veel KVV van HH maar daar zit alleen rund in dus ik heb echt van alles besteld. Lamshart, geitensnippers, paardenvlees, schapennier, kiplevertjes, kipfilet, kipnekken, eendennekken, pens en ik ben vast nog wat vergeten. Nu nog wat meer KVV ter kennismaking en straks meer barf en minder kvv.
Ik zou toch liever een kvv erbij geven waar gemalen bot inzit. Kun je daar niet aankomen?
#1249555
Volgens mij zit er gemalen bot in.  Ik heb een vriendin die HH geeft, en die is daar erg tevreden over.  Ze gaat het telkens halen, en heeft al heel het proces van het maken van het versvoer mogen volgen.  Dus denk niet dat die man iets heeft te verbergen.  Stuur gewoon eens even een mailtje.  Volgens mij zijn ze ook lid van BP...

Wat betreft de commerciële brokken....  Ik heb dit ook in het begin aan Sam , mijn ierse setter gegeven.  Ze was erg mager.  En hoe meer ik haar gaf, hoe meer uitwerpselen ze had.  4 tot 5 gigantische hopen per dag.  Ze kwam echter geen kilo aan. 
Nu met eerst KVV en dan barf, kakt ze netjes 2 keer per dag een vast hoopje.  Ze is aangekomen, ze blinkt als een spiegel,...  Mij krijg je niet meer terug.  :D
#1249574
Nouchka schreef: Volgens mij zit er gemalen bot in.  Ik heb een vriendin die HH geeft, en die is daar erg tevreden over.  Ze gaat het telkens halen, en heeft al heel het proces van het maken van het versvoer mogen volgen.  Dus denk niet dat die man iets heeft te verbergen.  Stuur gewoon eens even een mailtje.  Volgens mij zijn ze ook lid van BP...

Wat betreft de commerciële brokken....  Ik heb dit ook in het begin aan Sam , mijn ierse setter gegeven.  Ze was erg mager.  En hoe meer ik haar gaf, hoe meer uitwerpselen ze had.  4 tot 5 gigantische hopen per dag.  Ze kwam echter geen kilo aan. 
Nu met eerst KVV en dan barf, kakt ze netjes 2 keer per dag een vast hoopje.  Ze is aangekomen, ze blinkt als een spiegel,...  Mij krijg je niet meer terug.  :D
Ja, runderstrot, maar dat is kraakbeen en dus niet echt bot te noemen en zeker niet geschikt als enige calciumleverancier. Vandaar dat ze ook een calciumpreperaat toevoegen (volgens de website)
#1250624
Nouchka schreef:
Wat betreft de commerciële brokken....  Ik heb dit ook in het begin aan Sam , mijn ierse setter gegeven.  Ze was erg mager.  En hoe meer ik haar gaf, hoe meer uitwerpselen ze had.  4 tot 5 gigantische hopen per dag.  Ze kwam echter geen kilo aan. 
Nu met eerst KVV en dan barf, kakt ze netjes 2 keer per dag een vast hoopje.  Ze is aangekomen, ze blinkt als een spiegel,...  Mij krijg je niet meer terug.  :D
Ik kan er over mee praten!
Ons teefje Julia had precies het zelfde, ze was heel mager, en bleef maar hopen leggen.
Ook al gaven we haar meer eten, ze kwam niet aan.
Nu eet ze lang niet zoveel meer, maar is prachtig op gewicht, ze is nog nooit zo mooi en zo gezond geweest.


Even over de vraag van dit topic:
Ik zou als ik jou was die brokken gewoon doneren aan het dierenasiel ofzo.
En gewoon doorgaan met rauw voeren.
Stel al de vragen die je hebt, en geef je hond waar hij recht op heeft, echt voedsel zoals de natuur dat bedoeld heeft.
Dierenartsen geven al snel voeding de schuld als je hond iets mankeert, maar als je hond brokken gegeten zou hebben, had hij dit kwaaltje ook gewoon gehad hoor, en misschien wel meer dan dit.
En dan had je de dierenarts er niet over gehoord, dat het aan de voeding zou liggen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door