Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#133829
Binno schreef:
DAT doen ze hier gelukkig nog niet... ;D ;D maar ze verstoppen ze wel al eens onder hun vetbed ofzo. Niks aan de hand zolang er geen andere hond ontdekt waar het ligt, want dat wordt grommen... ::) ;)
Hahaha, dat doet Ted ook... Zodra die iets 'knaagbaars' krijgt, gaat ze als een debiel op zoek naar een plek om het te verstoppen... Een balkon begraaft niet zo lekker, maar een schoen, berg papieren (Guus zijn scriptie :P), de bank, mijn wasmand of achterin een diepe kast is een goed alternatief ;D
Door tieneke
#133953
De likkertjes :P hebben een heel groot assortiment botten!
Werkelijk heel de tuin en overkapping voor mijn winkel ligt vol!
Nepkluiven,runderkluiven,en botjes waar geen vlees meer aanzit maar na enige dagen wel gaan stinken :-X
Ze pakken gewoon het vuilste en stinkendste bot wat er ligt ;)
Tinus wilt er nog wel eens eentje onder de grond douwen,wat wil je ook met Tara als zussie ;D
Ze leven nog steeds trouwens!
Er kruipen soms nog net geen maden uit! :P
Ik gooi ze wel weg na een aantal dagen....
Tot groot verdriet van de twins :'(
Door tieneke
#149588
Nelly schreef: Die van mij begraven nooit botten, die vreten ze gelijk op ;D
Ja wat wil je met 2 witte wolven ;) :P :P
Door avalon
#159812
Mijn honden hebben ook nog nooit botten begraven, vretenhet gelijk op. Avalon heeft er al wel enkele uitgegraven. Eerlijk gevonden bij Jeanne in de tuin ;D
Door jeanne
#159955
avalon schreef: Mijn honden hebben ook nog nooit botten begraven, vretenhet gelijk op. Avalon heeft er al wel enkele uitgegraven. Eerlijk gevonden bij Jeanne in de tuin ;D
haahahaha
moet nog steeds lachen, we hadden eenkeer bezoek, weet al niet meer wie, toen Avalon en Angie dus hier waren. Avalon kwam met een uitgegraven bot en ik zeg: oh, ze heeft weer een bot van Freule gevonden.
Die mensen schrokken zich kapot, want ze dacht dat ik een bot VAN Freule bedoelde (uit het graf dus)
ooooooooooooowh ik kwam niet meer bij
Door tieneke
#160216
jeanne schreef: haahahaha
moet nog steeds lachen, we hadden eenkeer bezoek, weet al niet meer wie, toen Avalon en Angie dus hier waren. Avalon kwam met een uitgegraven bot en ik zeg: oh, ze heeft weer een bot van Freule gevonden.
Die mensen schrokken zich kapot, want ze dacht dat ik een bot VAN Freule bedoelde (uit het graf dus)
ooooooooooooowh ik kwam niet meer bij
;D ;D :P :P ;D ;D
Door Hobbes
#386130
Bezig met omschakelen naar BARF. Vandaag kreeg Hobbes z'n eerste kippennekken. En ja, hij ging er een begraven: doet hij ook altijd met kauwstaafjes, broodkorsten, botten. Toen ik even niet oplette stak er een nek tussen het bed en het matras. Heb hem in de tuin gelaten en nu ligt het nekje begraven naast de KIPPENREN, echt waar!

Van de slager hoorde ik dat ze het begraven om het vlees te laten besterven. Ik wist wel dat jagers (mensen) dat ook doen met bv. haas (ze hangen het op), en de slager vertelde dat slagers het vroeger ook lieten besterven. Nu kan dat niet meer vanwege hygiene-regels en omdat het vlees er niet meer tegen kan, bederft te snel vertelde de slager. Hoe dat laatste zit heb ik niet begrepen: er zaten teveel bacterieen in?

Ik laat de nek maar in de grond zitten denk ik, Hobbes zal zelf wel weten of het nog te eten is?
Door Anneke V
#386157
jeanne schreef: oh, hier verdwijnen ook regelmatig botten in de tuin.
En zo af en toe komt er weer eentje boven water, en als ik er geen enge beestjes in zie kruipen (maden :-X) dan mogen ze van mij gerust ff knagen hoor.
Freule had ooit een keer ook zo'n oud bot mee naar binnengenomen, wat wij dus niet wisten. En maar denken, wat ruik ik hier toch in de kamer? Alles inspecteren, maar niets kunnen vinden. Staat mevrouw van de bank op, ik kijk onder haar kussen, ligt dat vieze rotte bot daar te meuren, getverdegetver, de maden kropen eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-X :-X :-X
Ik ben niet snel vies van iets, maar van maden moet ik kotsen :-X

eet smakelijk
Ik heb net mijn boterhammekes op..... :-X :P
Door Anneke V
#386158
Die 2 thuis zijn ook experts in vanalles begraven voor later... ::) Ik laat ze doen, tot nu toe heb ik nog niet voorgehad dat er vieze beestjes opzaten...Maar moest het zo zijn dan zou ik het ook wegkieperen :-X

Onze honden thuis eten eigenlijk veel boomschors ??? ??? Onze kleine pup knaagt de boomschors van de bomen.. ???
Door Mevroi Kruim
#386184
Peet schreef: ;D ;D maden is OOK vlees!!! :-X
Ben me net vlijtig door Raw Meaty Bones aan het worstelen, en wat lees ik gisteravond voor het slapengaan:
"Even the maggots emerging from a carcass may be eaten by dingoes and foxes as live prey." (p. 81)
:-X :P ;D ;D
Onze honden thuis eten eigenlijk veel boomschors Onze kleine pup knaagt de boomschors van de bomen..
Dat doet Tara ook! Van rottende boomstronken dan. En ze eet ook ouwe eikeltjes uit de modder, en soms modder, en zondag aan het strand restjes zeewier die er al heeeel lang lagen :-X Kátur staat erbij en kijkt er verbijsterd naar ;D
Door conleeuw
#386250
Kruimel schreef: "Even the maggots emerging from a carcass may be eaten by dingoes and foxes as live prey." (p. 81)
;D ;D heel prooi model ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door