Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#1251296
Wat een toestanden zeg, zo'n klein hondje en dan zulke problemen. Het is toch wel een taaie als ze ook nog eerst weken haar kindertjes gevoed heeft. Ik duim mee voor haar dat ze nu eindelijk op gaat knappen!
Door Ellen44
#1251598
Hallo allemaal....

Helaas :(  nog steeds geen geweldig nieuws....

|Ik dacht dat gucci echt aan het opknappen was...ze is iets vrolijker.....heeft een hapje gegeten(heeeel weinig) en kwam zelf weer knuffelen.

Bij de controle bleek ze nog steeds koorts te hebben....

Wederom 2 injecties gehad.......en morgen weer terug....ik hou jullie op de hoogte

Ik vindt het verschrikkelijk rot voor haar.... :'( :'(...maar we blijven optimistisch

groetjes Ellen
Door Magic
#1251608
Kan het zijn dat tijdens de operatie zij een bloeding heeft gehad?
Dan kan het zijn dat de darmen door de bloeding zijn gaan verkleven.
Ook de buikwand kan daardoor ontsteken.

Ik zou goed in de gaten houden hondjes kunnen hierdoor heel snel doodgaan
een tweede operatie is vaak nodig om de darmen schoon te krijgen en werkend.
Als het te lang duurd sterft er een stuk darm af.

Door de pijnstilling hebben niet alle dierenartsen het gevaar in de gaten immers de
hond loopt nog rond.
Gebruikersavatar
Door pike
#1251723
Ik vind dit allemaal erg lang duren  :-\
Ellen44 schreef: De dierenarts heeft niet echt een idee wat er met haar aan de hand is......
Ellen44 schreef: Waarschijnlijk heeft ze last van een afbind plek......daar waar ze is geopereerd hebben ze iets afgebonden.
De dierenarts kan wel pijnstillers en antibiotica geven maar als hij niet weet wat er aan de hand is ??????
Ik had het inmiddels toch wel hogerop gezocht. Hopelijk komt ze er bovenop, we duimen door!
Door Ellen44
#1251748
ja ik ben het helemaal met jullie eens hoor......

We gaan morgen ook beslissen wat we verder gaan doen....allereerst een echo...
De koort is VOOR de operatie gekomen...maar gaat nu niet weg.
Na de bevalling bleef ze bloeden en na verwijderen van haar baarmoeder is gebleken dat de placenta aansluitingen in de baarmoeder nog steeds aan het bloeden waren. Dus we dachten dat het daarmee over zou zijn......maar nee...de koorts blijft......

Waarschijnlijk wordt ik morgen doorgestuurd....

Toch heeft ze weer iets gegeten......en is ze vrolijk...terwijl ze van de week alleen maar bleef slapen.

Ik hou jullie werderom op de hoogte
Door Ellen44
#1252272
GOEDEMORGEN Allemaal....


HOERA!!!!!!!!!!! De koorts is gezakt...en onze kleine dame begint weer de oude te worden. Z|e heeft een klein beetje gegeten...en ze kwam me net hartelijk begroeten...

Maandag gaan we ter controle nog even naar de dierenarts...en dan gaan de hechtingen eruit!!!

Bedankt voor al jullie medeleven...het is fijn als je met  andere mensen kunt schrijven......

Ik laat jullie nog even weten hoe het weekend is verlopen en hoe de controle maandag was!!!

groetjes Ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door