Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#1245467
Allereerst heel erg bedankt Laura voor het plaatsen van de foto's :flowers:

Met de moederhond gaat het helaas nog steeds niet goed........In overleg met de dierenarts wordt ze a.s. vrijdag geopereerd...langer wachten is niet veilig meer voor haar.

Ge :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:

We zien er heel erg tegenop....maar haar temperatuur gaat langzaam stijgen.....dus niet meer verantwoord!

Met de pups gaat het juist uitstekend......noodgedwongen heb ik ze van de melk afgehaald en ze doen het super.....

Echte barfpupjes zijn het al....... :smitten:

Omdat ze zo goed eten hebben de dierenarts en ik samen besloten dat de pupjes al naar hun nieuwe baasjes mogen.....er zijn er 3 al opgehaald....en ze doen het erg goed!

A.s. zaterdag zijn alle pups weg.(maar eentje blijft er bij ons wonen :2funny:)....dan kan mama lekker bijkomen en samen met haar ukkie van het leven genieten!

Nou ik hou jullie op de hoogte....eerst maar die afschuwelijk vrijdag achter de rug hebben

Groetjes en fijne koninginnedag

Ellen
Door irmaa
#1245498
Goh.. wat een toestand allemaal. Hoop dat alles goed komt.
Ik heb wel een opmerking, je pups zijn 5 weken of bijna 6? begrijp ik dat goed??
Dat is toch veel te jong voor  dit ras  om naar de nieuwe eigenaren te gaan (??). Normaal bij dit soort rassen is veel later dan 8 weken, niet ongewoon is 12 weken.
Ook al zouden ze niet drinken bij ma... ik zou ze zelf toch zo lang wel houden!!

Wijziging, zag net dat ze iets ouder zijn, maar nog steeds erg jong voor dit ras??
Door Ellen44
#1245512
Ja ze zijn 7 weken...en erg jong......

De pupjes zitten in mijn buurt hoor......en om mamahond te ontlasten...was dit toch echt het beste.

De pupjes die naar mijn zus zijn gegaan doen het supergoed...de rest is nog hier!

Geen zorgen...de dieren gaan voor alles

groetjes
Door Ellen44
#1248289
Hallo Allemaal

Gucci is afgelopen vrijdag geopereerd en het leek allemaal goed te gaan...helaas is ze sinds gisteren niet lekker...en sonds vanmorgen blijkt dat ze niet meer kan poepen en plassen doet haar ook vreselijk zeer....nog een kwartier dan naar de dierenarts......hoeveel pech kan zo'n ukkie hebben he....

Alle pups doen het supergoed bij hun nieuwe baasjes...en ook Royce...het pupje dat we hebben gehouden....gaat goed.

Als we naar de dierenarts zijn geweest dan bericht ik jullie weer


groetjes Ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door