Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1248734
Oh bah, wat dramatisch allemaal. Ik wens jullie heel veel sterkte met de kleine meid en duim heeeeel hard voor jullie!
Door Ellen44
#1250773
Hallo allemaal

Bedankt voor jullie medeleven...erg fijn om dat te lezen!

Nou ik ben gisteren 2x naar de dierenarts geweest......ze werd steeds zieker...

De dierenarts heeft niet echt een idee wat er met haar aan de hand is......ze heeft hoge koorts.....eet niets!!! en drinkt amper...inmiddels ben ik begonnen met dwangvoeren.

Gistermiddag weer naar de da geweest omdat ze zieker leek........

Dit kwam door de pijnstilling......

Vandaag nog geen echte verbetering.....om 14:00 weer naar de da.....we vinden het zo zielig.......

Ze wil niet naar buiten.....echt zielig...

Ik stuur jullie als ik terug ben direct weer een berichtje

Groetjes Ellen
Door Ellen44
#1250973
Zo we zijn weer thuis.......

Gucci heeft nog steeds hoge koorts helaas....... De dierenarts heeft haar wederom een injectie gegeven met pijnstilling en een injectie met antibiotica.

In haar operatie gebied heeft ze veel pijn....(geeft dit niet echt aan...stoere chihuahua)  Waarschijnlijk heeft ze last van een afbind plek......daar waar ze is geopereerd hebben ze iets afgebonden.

Morgen wederom terugkomen.......controle....... :-\

Sinds de pijnstilling lijkt ze vrolijker....en zie ik haar voor het eerst een klein beetje rondscharrelen.

Zou ze dan nu eindelijk opknappen????

Ik bericht jullie morgen weer....

groetjes Ellen
Door Lizzy
#1251027
Jeetje joh, wat een ellende allemaal. Ik hoop zo dat jullie het ergste nu echt gehad hebben en dat die kleine op gaat knappen! Duimen maar!
Door Nynke
#1251049
ik duim gewoon verder !! 

Het is logisch lijkt mij dat ze na de pijnstillers zich lekkerder voelt; ze voelt de pijn immers niet meer  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door