Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1237110
Ellen44 schreef: mama is een chihuahua...en die heeft 8 pups gebaard...haar baarmoeder is volledig naar de ....... ze moet daarom zo snel mogelijk geopereerd worden...
Op dit moment zit ze aan de antibiotica....ivm het zogen van de pups......maar mijn arme schatje heeft nog steeds bloedverlies........de pups zijn nu ruim 5 weken.....

vandaar dit gedoe
jeetje zeg, arme mams.
was dit haar eerste nestje?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1237277
Ellen44 schreef: Ik werd een beetje nijdig met die rottige opmerkingen hier.......en dat als je om advies vragen.

Onze pupjes mogen niet lui zijn maar moeten echt zelfstandig worden daar de moeder binnenkort geopereerd moet worden........daarom hebben we haast.

Hoi Nicole....

We moeten echt elkaar dringend weer even zien he.....hoe is het met die kanjer van jullie....deacon?

Geef Dibbes een dikke knuffel van ons

xx Ellen
Heel vervelend dat je moederhond niet oké is, maar als jij dat er niet bijverteld, hoe moet een ander dat dan weten.

In dat geval zou ik namelijk ala minute die puppen van moeder afhalen en ze zelf gaan voeren, zij het met vast voer, zij het met pupmelk.
Door Ellen44
#1238704
we hebben vrijdag overleg bij de dierenarts.......
Het was haar eerste nestje......Gelukkig hadden we geen plannen om nog meer nestjes te fokken hoor....maar we hadden veel vraag in en rond de familie voor pupjes ...zodoende hebben we haar eenmalig laten dekken!
Niet verwacht...8 pups.....zelfs de dierenarts niet!!

Ik hou jullie op de hoogte...

groetjes Ellen
Door Laura2004
#1244701
Hier de foto's van de pups van Ellen44:

Op deze foto zijn ze zeker weten lui  :P ;) ;D
Afbeelding

En hier Royce (als ik het goed begrijp blijft zij bij Ellen):
Afbeelding

Ik vind ze om op te vreten, wat een dropjes zeg  :smitten: :smitten:
Door Beppie1
#1244760
Ohhh wat een moppies!!!!!
Zo te zien is het met de pupsels goed, ik ben alleen heel benieuwd(positief) hoe het met de moederhond is!!
Ik was nogal geschrokken hoe erg het met haar was.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door