Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *loes*
#1226734
Ik ben pas sinds kort begonnen met barfen.
Nu staat er zalmkop op het menu, kan ik dat zo geven?
Of is het handiger om dat gevaarte eerst in wat stukken zien te hakken?

De kippen en eendennekken gaan goed, konijnenvoorpootjes braakt die in de loop van de nacht wat gal en botstukjes uit.

Maar ze vinden het heerlijk, en ik heb het idee dat de jeuk van tarzan al minder word.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1226746
Even aanzien wat je hond met zo'n hele kop doet en vind die het niks of loopt het uit op een glijpartij dan hak je de kop in een paar stukken.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1226752
Nou, hier wordt ie door de drie dames in no time letterlijk in mootjes gehakt. Geen centje pijn.
Door tiny
#1226893
Ik heb maar kleine hondjes en die loeiers van zalmkoppen van Herby, daar kan ik 4 maaltijden uithalen en dan zitten (of liggen) ze heerlijk te peuzelen.
maar dat doorknippen van die lellen.... Gadverdamme, wat een lucht, dan moet ik toch echt ff een drempel over. Heb met heel weinig vlees moeite maar zalm.. :ras:
Door *loes*
#1227132
Het is een grote jongen, maar ik ben nog een beetje bang met die enorme koppen, dat die er in stikt :-[.
Door Scooby
#1228336
Hier werken ze een zalmkop altijd prima en netjes weg. Zelfs Levi, onze grootste schrokop!
Door *loes*
#1228344
Nou mijn grote monster staat er naar te kijken met een blik van, weet niet wat je emt dat stinkding wil, maar ik hoef hem niet.
De kleine malteeuwser daarin tegen staat er heerlijk aan te knagen, en wou hem mee de kamer in slepen, vond ik niet zo'n goed idee ;D
We doneren de rest vanavond maar aan de meeuwen.
;D
Door Scooby
#1228346
*loes* schreef: We doneren de rest vanavond maar aan de meeuwen.
;D
Zonde!  ;)
Door Jis
#1228415
;D Mijn labrador Mac vindt het heerlijk ! De zalmkoppen wegen ongeveer 500 gram en ik hoef dat glibberding alleen maar uit het zakje in z'n bak te laten glijden! Buiten in de tuin mag hij het gaan verorberen. Kost  hem zo'n 15 minuten  ;)
Door cj
#1228421
Hier gingen ze met z'n 2-en erdoor heen rollen GATVER.
Gr Saskia
Door Nynke
#1228563
zalmgraten eten ze hier wel, maar zalmkoppen vind ik te groot voor ze  :-X :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#1228799
Hier weten ze makkelijk raad met een kop van ong. 500 gr, niks gaan moeite mee
Heb ik grotere koppen, dan leg ik die op een stuk plank of houten plaat, en met een scherpe spade steek ik die kop in stukken, liefst wanneer er nog wat vorst in de zalmkop zit. Niks geen last van zalmspetters
Door sandrra
#1229716
Hier wordt de zalmkop ook in zijn geheel verorberd door Khami. Mazoe lust alleen gemalen zalm ::)
Laatst gewijzigd door sandrra op za 11 apr 2009, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *loes*
#1229719
Ja ik zal de volgende keer ook eens gemalen zalm proberen, mss dat in de toekomst het beter zal gaan, nu is alles nog nieuw voor ze.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door