Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lindaw
#1214978
In een ander topic had ik al aangeven dat wij een hond hebben die erg slecht eet.
Hij heeft gezondheidsproblemen waardoor hij nu minder eetlust heeft. Met als gevolg ondergewicht.
Wij voeren KVV, maar heb van een vriendin Wildmix gekregen en dat heeft hij echt heerlijk op gesmikkeld.
Nou denk ik dat hij echt wel een Barfhondje is en de afwisseling nodig heeft om het eten interresant te houden.
Kippestrot en Eendestrot kent hij al wel, maar waar kan ik dan nou het beste mee beginnen?

Heel graag jullie tips want ik ben echt nog een leek op dit gebied! ;)
Door Borke
#1214981
Dit zijn eigenlijk de vragen waar bijna iedereen die hier komt mee start, zo ben ik ooit ook begonnen.
Lizzy, eigenaar van Barfplaats, heeft daarom in dit topic heel erg veel van die beginners vragen beantwoord, ik vind het zelf een heel overzichtelijk geheel.
Kijk daar eerst even en stel gerust al je vragen die daarna nog niet beantwoord zijn en dan helpen we je hier graag verder  ;D

Dit is de uitleg die ik bedoel:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 448.0.html
Door lindaw
#1215056
Borke schreef: Dit zijn eigenlijk de vragen waar bijna iedereen die hier komt mee start, zo ben ik ooit ook begonnen.
Lizzy, eigenaar van Barfplaats, heeft daarom in dit topic heel erg veel van die beginners vragen beantwoord, ik vind het zelf een heel overzichtelijk geheel.
Kijk daar eerst even en stel gerust al je vragen die daarna nog niet beantwoord zijn en dan helpen we je hier graag verder  ;D

Dit is de uitleg die ik bedoel:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 448.0.html
Dit hele stuk heb ik al door gelezen. En het is zeker heel duidelijk. En kan er ook echt heel veel informatie uithalen.
Maar zal het allemaal iets duidelijker uitleggen. Ik ben dus vandaag begonnen met een beetje wildmix naast zijn gewone eten.