Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#1213047
Pike speelde alleen in het park met de bal. Dus ophalen en terugbrengen. Thuis kreeg hij nooit een bal.

De hondentennisbal uit de dierenwinkel was hier ook in een ochtendsessie stuk.  >:(

Ik vind de "touwbal",  ik weet niet hoe zo'n ding eigenlijk heet, een uitkomst. Ze zinken ook niet, dat is een prettige bijkomstigheid. Want in de dierenwinkel zijn ook nog kunststofballen met een koord eraan maar die zinken en dan is het weg bal zodra ze er mee het water in gaan.
Door claudiaB
#1215050
;D ;D ;D Ik ben heel wat ballen kwijtgeraakt doordat chico ermee het water in ging.
Hij mag ook niet meer met tennisballen spelen omdat zijn tanden erg gingen slijten.

Ik heb nu een sterke sloopvaste rubber bal die drijft!
koste wel 11 euro :o
Ik hou nu ook heel goed in de gaten dat hij 'm niet ergens laat liggen. ::)

De touwbal lijkt me ook wel wat.
#1215344
Er is ook een drijvende kong wubba. Die hebben ze hier, hij drijft idd, alleen de mutsen gaan hier het water niet in  >:( en we hebben ook weinig water trouwens. Alleen uit de kraan  :P
Vorig jaar met vakantie op Schiermonnikoog heeft Kátur wel veel plezier gehad met de wubba in zee.
Gebruikersavatar
Door pike
#1215496
claudiaB schreef: ;D ;D ;D Ik ben heel wat ballen kwijtgeraakt doordat chico ermee het water in ging.
Hij mag ook niet meer met tennisballen spelen omdat zijn tanden erg gingen slijten.

Ik heb nu een sterke sloopvaste rubber bal die drijft!
koste wel 11 euro :o
Ik hou nu ook heel goed in de gaten dat hij 'm niet ergens laat liggen. ::)

De touwbal lijkt me ook wel wat.
Maar je moet wel opletten waar en hoe je hem werpt anders hangt hij hoog in de boom!
Dus heb ik al met de riemen stevige lange takken aan elkaar staan binden om hem eruit te krijgen, en ben al een paar keer naar het park gegaan gewapend met uitschuifbare takkenzaag om mijn bal terug te krijgen!
Gebruikersavatar
Door kira
#1215665
Dus ik ben niet de enige met dat probleem. Er hangen hier diverse touwballen in de bomen. En wie bij het Heerderstrand wandelt, bij het toilethok tussen de ingang en de golfbaan doe een helm op, daar hangt een gewone tennisbal in de boom. Grote beer heeft geprobeerd erin te klimmen om hem er uit te halen, maar is niet gelukt. Overigens ben ik zo wieso niet goed met ballen, heb ook al mensen geraakt met mijn gooi talent.
Gebruikersavatar
Door pike
#1216026
kira schreef: Dus ik ben niet de enige met dat probleem. Er hangen hier diverse touwballen in de bomen. En wie bij het Heerderstrand wandelt, bij het toilethok tussen de ingang en de golfbaan doe een helm op, daar hangt een gewone tennisbal in de boom. Grote beer heeft geprobeerd erin te klimmen om hem er uit te halen, maar is niet gelukt. Overigens ben ik zo wieso niet goed met ballen, heb ook al mensen geraakt met mijn gooi talent.
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#1216574
Kruimel schreef: :-X Tis te hopen dat je niet zo'n werpstok hebt  :P
Hihi met die plastic stokken kon je nog eens rake klappen uit delen. vooral als iemand te dicht naast je stond  :-X
Wat dat betreft is die touwbal ook in dat opzicht een stuk gezonder.
#1216961
pike schreef: Hihi met die plastic stokken kon je nog eens rake klappen uit delen. vooral als iemand te dicht naast je stond  :-X
Wat dat betreft is die touwbal ook in dat opzicht een stuk gezonder.
Plus dat je er heeeel ver en heeeeeel hard mee kunt gooien  :P
Door evelyn02
#1217036
De ballen van Ikea zijn behoorlijk sterk. Sterker dan de dure Karli ballen die ik kocht (3 voor 6 euro).
Mijn honden mogen er niet de hele dag op kluiven maar ik gebruik ze alleen om samen met ze te spelen. De ballen van het merk Karli waren in een paar dagen kapot (tja, ik heb terriers  :)). Met de Ikea ballen (3 voor 1,35 of zo) doe ik echt maanden! En als ze er dan eens een kwijt raken (dat gebeurt zelden; ze zoeken net zolang tot ze de bal teruggevonden hebben) is dat geen ramp.
Ik denk dat de ballen er niet tegen kunnen als je er de hele dag op gaat kluiven, maar dat geldt voor een tennisbal ook.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door