Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door GimThur
#1203672
heeft iemand ervaring met de geiten/lams ribben van Halimas?

Zijn deze hard of zijn ze goed te doen?
Door Anthraciet
#1203675
Ik heb nu de jonge geitenribben van IC en ze zijn prima te eten door de honden. Deels zijn ze nog gewoon te buigen en de hardere stukken zijn niet zo groot of dik, dus al met al prima spul! 8)
Door bas rouge
#1204174
Rovanna schreef: Is Halimas hetzelfde als IC dan :-\
Neen. Halimas zit in Den Haag.

Ik kom er geregeld maar heb nooit hun ribben besteld. Wat ik er bestel is prima spul.
Door Nynke
#1207242
het enige wat ik ken van Halimas zijn de kwartelkarkasjes en de kippennekken. Voor de kwartelkarkasjes doen mijn honden een moord  :D :D  en de kippennekken zijn veeeel groter dan de van het IC, zeker 2 keer zo groot. Leuk kauwwerk voor mijn hondjes dus  :) :) :)
Door Linda & Kay
#1207301
Nynke F schreef: het enige wat ik ken van Halimas zijn de kwartelkarkasjes en de kippennekken. Voor de kwartelkarkasjes doen mijn honden een moord  :D :D  en de kippennekken zijn veeeel groter dan de van het IC, zeker 2 keer zo groot. Leuk kauwwerk voor mijn hondjes dus  :) :) :)
Hoi Nynke!
Wat kosten de kwartelkarkasjes daar? Hebben ze die altijd, want ik zie het niet bij hun assortiment staan?
Ik ben nl. nog steeds op zoek naar een leuke gevogelte leverancier. Volgende week ga ik een kijkje doen bij de Zegro!
Groetjes, Linda
Door Cindy de Wolf
#1207429
Kay en Kaya schreef: Hoi Nynke!
Wat kosten de kwartelkarkasjes daar? Hebben ze die altijd, want ik zie het niet bij hun assortiment staan?
Ik ben nl. nog steeds op zoek naar een leuke gevogelte leverancier. Volgende week ga ik een kijkje doen bij de Zegro!
Groetjes, Linda
Kwartelkarkasjes kosten 2.95pkg per 10kg. 1 karkasje weegt 60-80g.
Door Linda & Kay
#1207622
Cindy de Wolf schreef: Kwartelkarkasjes kosten 2.95pkg per 10kg. 1 karkasje weegt 60-80g.
Oké, bedankt!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door