Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sandrra
#1200301
Wanneer je met een eliminatie dieet bezig bent kan je beter geen andere dingen toevoegen, dus ook geen zonnebloemolie.
Als hij een reactie krijg weet je nl niet waarop.
Rosalie schreef: De aanhouder wint alleen zie ik het nut niet in  vande zonnebloemolie.

Effe off-topic: Ellen wat een prachtige foto heb je als onderschrift
Nou idd heel mooi gemaakt zo.
Door Antonia
#1200317
Gelukkig Dier heeft sinds kort gemalen hele prooidieren in het sortiment. Op zich ben ik niet zo voor gemalen, maar het mooie is wel dat het hele dier , dus inclusief organen, ingewanden en vachtje zijn verwerkt. Omdat het complete dier hebt hoef je je dan niet druk te maken over de juiste verhoudingen. Dit hebben ze ook van konijn. Voor een eliminatie dieet, of voor wat kleinere dieren (katten) misschien wel handig.
Door BubbaBling
#1200331
Dankje voor je tip.
Het moet zowiezo gemalen zijn want mijn hond is 2.5 kilo en is makkelijker weg te krijgen  ;D
Door BubbaBling
#1200542
Bubba heeft vanochtend zijn bakje half leeg gegeten en vanavond een grote bak helemaal leeg gegeten  :groupwave2:
Ben zo trots en blij  8)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1200608
BubbaBling schreef: Bubba heeft vanochtend zijn bakje half leeg gegeten en vanavond een grote bak helemaal leeg gegeten  :groupwave2:
Ben zo trots en blij  8)
Zie je wel de aanhouder wint!  8)
Door sandrra
#1201982
Hier knorren de maag ook wel eens ook al hebben ze genoeg gegeten.
Ik zou gewoon ff aankijken of je nu genoeg, teveel of te weinig voert. Je ziet het vanzelf aan je hond.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1202025
zal ook niet direct meer gaan geven, hier knort ook weleens iets ;D
grote kans dat als je de hond nu meer gaat geven je straks met hetzelfde zit, miepen met eten..
kijk maar eerst hoe hij het op deze hoeveelheid doet.
Door tieneke
#1202027
BubbaBling schreef: Zijn maagje knort nog wel veel.
Zal dat de gewenning zijn?
Ik zal eerst maar eens wat meer voeren.
Kijk maar uit voor je hem straks naar buiten kan rollen  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door