Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Drijver
#1191923
**Jillaroo** schreef: Ik ook niet ,want mijn reu die op brokken een zeer slechte ontlasting had dekte prima en kreeg voor zijn sperma kwaliteit een dikke 8 van Maarten kappen, ben nu wel benieuwd wat hij nu voor cijfer zou krijgen....;D
Krijgt ie nu een 9,5  :D
Door Drijver
#1191927
Angelique schreef: Het ging me niet zo zeer om die ontlasting, maar meer om "de zwakkere" in het algemeen die van mij geen dekreu hoeft te zijn.  :-\
Lizzy schreef: Ik moet je zeggen dat dat ook onmiddellijk door mijn gedachten schoot....
Het was ook meer een theroretische overdenking. Een reu die niet dekt zou het uitsterven van een ras kunnen betekenen. Als je steeds KI zou moeten doen, en het is een erfelijke kwestie, is je ras dood. Want dan zou er misschien nooit meer spontaan gedekt kunnen worden :-\
Mijn overdenking is dus naar beide kanten toe bevestigd. En het gaf weer stof om over iets na te denken.
Laatst gewijzigd door Drijver op za 28 feb 2009, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door **Jillaroo**
#1192018
Angelique schreef: Het ging me niet zo zeer om die ontlasting, maar meer om "de zwakkere" in het algemeen die van mij geen dekreu hoeft te zijn.  :-\
O verkeerd gelezen, vrees ik. Maar idd "de zwakkere" zou van mij ook geen dekreu mogen zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door