Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Paula1976
#1179062
Ik heb vanmorgen Maud voor het eerst kennis laten maken met vissekoppen. Ik had van de visboer een emmer vol wijting- en kabeljauwkoppen gekregen met nog 2 zalmkoppen erbij. Ik ben begonnen met de wijting, ze snuffelde er wel aan en nadat ik de kop in stukken had geknipt, pakte ze het ook wel vast maar meer ook niet.

Wel nam ze het mee de tuin in en als ik er dan aan kwam, pakte ze het ook snel weer op. Maar eten, ho maar!

Toen maar de zalm geprobeerd omdat ik hier had  gelezen dat er honden zijn die hun neus ophalen voor wijting. Ook nu wel weer snuffelen en nadat ik de kop in stukken had geknipt, ging ze er ook aan likken maar wederom niet eten. Uiteindelijk zijn de koppen in de vriezer beland en heeft ze kippennekken gehad.

Maar ja, ik vind het wel zonde van al die koppen. Misschien moet ik eerst eens met sardientjes beginnen en daarna pas een stap verder.

Of kan ik de koppen in de blender doen en dat ze het eerst als papje krijgt?

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

Groeten Paula
Door tieneke
#1179285
cairodyn schreef: Die van mij eten ook echt geen vis!!! vinden ze niet te vreten ;)
Hier in het begin ook niet,nu schuiven ze gewoon grote hele makrelen in een paar seconden naar binnen.
Gewoon vol blijven houden en met een klein stukje vis bij de gewone maaltijd proberen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door