Jahhhaaaaa hij eet rauwe kippenlever

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Jahhhaaaaa hij eet rauwe kippenlever

Berichtdoor Barfplaats

Jojo
5-sterren

Berichtdoor Jojo » Vr 20 Feb 2009, 12:55

Toch raar he! Joey heeft al vanaf het begin af aan lever niet willen eten hoe ik het ook gaf! Sinds enkele maanden (al 4 jaar later...) eet hij ineens zonder gezeur zn orgaanpakketjes op! Die bestaan sinds toen uit eendenhartjes, konijnenlevertjes en konijnenniertjes. Van een kip lust ie het dus niet ??? In het begin dat ik deze pakketjes ben gaan geven knipte ik die toch al kleine orgaantjes echt nog in snippers en roerde dat door de grof gemalen paardenvlees wat hij zo yummie vond. Ben ze toen steeds in grotere stukken door het vlees gaan doen en inmiddels slurpt ie ze zo heel op :D  Waarom nu wel weet ik niet, zal wel gewenning zijn ofzo ::) In het begin propte ik de holle Makro-kwarteltjes ook nog wel eens vol met orgaantjes en dan at ie ze ook gewoon op zonder dat ie het doorhad 8)
Ik heb nu voor het eerst biologische kippenorgaantjes in de vriezer liggen, ben erg benieuwd of hij die wel gaat lusten, ik heb meer dan eens vernomen dat het wel degelijk verschilt van smaak/geur met de niet-biologische!
rikm
1-ster

Berichtdoor rikm » Za 21 Feb 2009, 16:35

heb een staffordshire die absoluut geen kippenlever eet en een bullmastiff die dat weer helemaal niet  erg vind...

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”