Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door keimenna
#1163398
Hallo ben nog totaal nieuw en ontwetend op dit gebied.maar wil graag leren.Ik woon in Portugal een land met veel zwerfdieren.
Ik heb een hond van(
mix herder-collie en sinds 3 dagen een zer mager hondje van de straat.Deze is zo mager en heeft een lichte baarmoederontsteking_vermoedelijk heeft ze pups gehad en heeft men die weg gehaald en is ze gaan zoeken en verdwaald-
Om haar een goede voeding te geven en een natuurlijke antibiotica zocht ik op het net en vind dit hier.
Vandaag dus kippen pakketje gehaald. levertjesen nog meer kipspul  en brocolie samen  fijn gemaald heb er verders wel wat brokken bij gedaan want wist niet of mijn andere hond dit wel wilde eten maar beiden vonden het lekker.Moet wel eerlijk zeggen dat ik al dat rauwe vlees maar vies vond maar ja ik ben ook geen hond.De kippen nekjes die ook in het pakketje zaten heb ik aan de katten gegeven wist niet of ik dat aan de honden kan geven.Heb vroeger met andere honden wel mix gemaakt van varkens gehakt ei en wortel ,werkte goed.
Mijn vraag is.Is er een simpele start manier want als ik de berichten zo lees dan denk ik echt zo van o jeetje maar wil het toch proberen
Door Nynke
#1163499
Hallo  :) :)

Als ik jou was zou ik me inlezen in de bibliotheek hier opo BP en dan onder de Beginnersstukken. Eigenlijk staat daar alles wat je weten moet. Die kippennekken zouden je hondjes ook best gegeten hebben hoor  ;)

En er is een voorstelgedeelte onderin de site, het is leuk als je je daar even voorstelt.

Succes !!  :)
Door Truus
#1163960
Je zegt varkensvlees maar dit moet je beslist niet voeren in verband met ziekte van Aujeszky (dodelijk)
en net wat Nynke zegt...er staat heel veel informatie in de bibliotheek.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door