Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nanna
#1159092
Hallo,
was net op de site bij herby aan het kijken maar heeft iemand deze al een aan de honden gegeven?
Vroeg me af of die niet te hard zijn heb geen flauw idee.anders kan ik ze misschien eens mee bestellen.
Door nanna
#1159097
dank je onze ike(duitse dog)zal ook wel gaan miemelen maar dat doet hij zo vaak.Nanna en Noppes engelse bullen eten eigenlijk alles behalve schapen pens ;D
Door Malamoods
#1159193
Ik voer de hertenbotten niet, maar de ribben wel. Die zien er prima uit! K'eyush kan ze prima verteren en vind ze erg smakelijk! Ikijok is een ander verhaal, maar die heeft zowieso moeite met ribben verteren, dus die krijgt ze niet. Dat heeft dus niks met 't product te maken (of de kwaliteit ervan), maar puur met de hond. Ik zou dus gewoon even naar de 'gevoeligheid" van de spijsvertering van je hond kijken en aan de hand daarvan beslissen of je 't gaat proberen of niet....

Rachel.
Door Malamoods
#1160997
Boez schreef: Zijn ribben over het algemeen moeilijker te verteren dan?
Ribben van lam of geit zijn vaak harder. Deze ribben zijn van grotere dieren. Voor veel honden geen probleem, maar mijn ene hond heeft daar dus wel problemen mee. Die krijgt alleen karkassen en andere delen van kleinere prooidieren, die zijn minder hard.

Rachel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door