Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door stephany
#1153078
Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik weet dat botten van rund te hard zijn maar geld dit ook voor ribben? omdat herby ze wel verkoopt, misschien meer als recreatie bot?
Door Lizzy
#1153079
Ik ken de runderribben specifiek van Herby niet maar runderribben zijn in mijn ogen wel runderribben. En mijn hond heeft er finaal een kies op afgebroken, jaren geleden. Ik wist niet dat ik runderbot had gekregen ipv kalf. In mijn ogen is dit volstrekt ongeschikt bot. Altijd.
Door tieneke
#1153256
stephany schreef: oke dankjewel!!!
damhertribben kunnen wel hoop ik.... heb net een paar kilo besteld.
Is veel beter om te geven  ;)
Gebruikersavatar
Door kira
#1153393
De damhertribben gingen hier goed naar binnen, heb weliswaar wel grote honden, maar met zachte kaken. Runderrib waag ik mij niet aan. Heb een keer knars gehad en dat ook in de kliko gedaan, was nog behoorlijk hard.
Door stephany
#1153406
knars heb ik wel weer mee besteld, vorige keer dat ik dat bestelde kon ik het wel buigen dus was niet hard. Hoop dat het deze keer weer zo is.
Door Sultan
#1153529
De knars is altijd erg buigzaam. Heb van Herby nog nooit harde gehad tot nu toe. (bestel het ook niet altijd, maar wel met enige regelmaat) Runderrib heb ik nooit, van niemand.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door