Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1155116
*Marga* schreef: Ik wil het ook wel eens uitproberen maar dan voor de katten,maar bestellen via de site lukt niet,ik moet aan de 20 euro komen :(
Huh? Misschien omdat je geen odintas hebt. Ik bestel gewoon extra dingetjes die ze dan bij m'n odintas stoppen.
Maar ik kan me zo voorstellen dat ze niet enkel een paar bakkies hondenvoer leveren.
Door Suzanne
#1157900
Hoi,
Ik heb het, nu zeker een jaar geleden, ook wel 's gehad, puur om het proberen, maar vond dat er verdraaid veel lever inzat en verder wat (voor mij) onherkenbaar orgaan... zeeeeeer weinig vlees.
Vast goed van kwaliteit, leuk voor een keer, maar voro mij niet nog 's.
Tenzij het nu anders van samenstelling is natuurlijk ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1157906
Ik ga het volgende week bestellen. Ik zou het niet erg vinden als er veel lever in zit, dan heb ik tenminste een adresje voor biologische lever.
Maar blijkbaar is het dus geen ondefinieerbaar gemalen prakkie.
Door Suzanne
#1157960
*Dorothea* schreef: Ik ga het volgende week bestellen. Ik zou het niet erg vinden als er veel lever in zit, dan heb ik tenminste een adresje voor biologische lever.
Maar blijkbaar is het dus geen ondefinieerbaar gemalen prakkie.
Nee, of althans, destijds niet ;-) het waren "blokjes" van ca 1,5 - 2 cm groot.
Ik vond het een goede ervaring, vond het ook heel fijn dat het op die manier te koop is!!!! maar ik vond het niet zodanig dat ik het frequent wil voeren.

Suzanne
Door Cindy de Wolf
#1164116
Vandaag zat het er wel bij en het is idd hoofdzakelijk orgaanvlees maar dan wel biologisch :P vind het er wel goed uitzien en je hebt gelijk een mix van hart/lever/nier van zo rond de 200g van rund/lam. De katten vonden het heerlijk, de hondenneuzen stonden ook omhoog ;) kortom zal wel met enige regelmaat meebesteld worden.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1164198
Cindy de Wolf schreef: Vandaag zat het er wel bij en het is idd hoofdzakelijk orgaanvlees maar dan wel biologisch :P vind het er wel goed uitzien en je hebt gelijk een mix van hart/lever/nier van zo rond de 200g van rund/lam. De katten vonden het heerlijk, de hondenneuzen stonden ook omhoog ;) kortom zal wel met enige regelmaat meebesteld worden.
Ik was het vergeten te bestellen, maar ik ga het zeker doen, het klinkt goed!  8)
Door Cindy de Wolf
#1164436
*Dorothea* schreef: Ik was het vergeten te bestellen, maar ik ga het zeker doen, het klinkt goed!  8)
Ja, het is op zich goed. En zeker aan te raden.
Borke schreef: Ik zou dan toch wel willen weten wat de verhouding tussen lever en de andere organen is...
Ik vind dat in deze niet zo belangrijk aangezien het maar kleine verpakkingen zijn. Elk pakje is anders samengesteld. Even een indicatie, er zat zo'n 30% nier in, 20% lever en 50% hart.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door