Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marjet
#1187891
Ik vind dit eigenlijk een ideale manier om aan bio-orgaan te komen. Ik heb gewoon 10 bakjes via de odinwinkel op internet besteld, heb geen pakket van ze en hoefde geen minimum bedrag te besteden. Misschien hangt het van je afhaalpunt af?
Wel jammer voor een biologisch bedrijf dat het dan relatief zoveel verpakkingsmateriaal is (200 gr. in een bakje waar wel een kilo in kan...).
Als ik alleen dit als orgaan geef, denken jullie dat de verhoudingen dan wel ongeveer kloppen, of is het dan relatief te veel of te weinig lever?
En kun je ook zien of het lam of rund is, aan de kleur ofzo? Het ene bakje heeft wel wat roder vlees dan het andere bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1188346
Marjet schreef: Ik vind dit eigenlijk een ideale manier om aan bio-orgaan te komen. Ik heb gewoon 10 bakjes via de odinwinkel op internet besteld, heb geen pakket van ze en hoefde geen minimum bedrag te besteden. Misschien hangt het van je afhaalpunt af?
Wel jammer voor een biologisch bedrijf dat het dan relatief zoveel verpakkingsmateriaal is (200 gr. in een bakje waar wel een kilo in kan...).
Als ik alleen dit als orgaan geef, denken jullie dat de verhoudingen dan wel ongeveer kloppen, of is het dan relatief te veel of te weinig lever?
En kun je ook zien of het lam of rund is, aan de kleur ofzo? Het ene bakje heeft wel wat roder vlees dan het andere bijvoorbeeld.
Ho eens even...wie is deze knappe dame????  ;)  ::)
Door Ana
#1188569
Marjet schreef: Ik vind dit eigenlijk een ideale manier om aan bio-orgaan te komen. Ik heb gewoon 10 bakjes via de odinwinkel op internet besteld, heb geen pakket van ze en hoefde geen minimum bedrag te besteden. Misschien hangt het van je afhaalpunt af?
Wel jammer voor een biologisch bedrijf dat het dan relatief zoveel verpakkingsmateriaal is (200 gr. in een bakje waar wel een kilo in kan...).
Als ik alleen dit als orgaan geef, denken jullie dat de verhoudingen dan wel ongeveer kloppen, of is het dan relatief te veel of te weinig lever?
En kun je ook zien of het lam of rund is, aan de kleur ofzo? Het ene bakje heeft wel wat roder vlees dan het andere bijvoorbeeld.
Hier idem dito; heb geen pakket en hoefde ook niet aan een minimum bedrag te komen. Heb er voor de goede orde meteen wat vlees voor manlief bijgedaan, maar alles bij elkaar liep ik met voor 11,16 aan vlees de deur uit. Het lijkt mij zinnig om ze te vragen of er ook in grotere porties verpakt kan worden. Ik vond namelijk precies hetzelfde; zonde dat naar verhouding zo weinig vlees in zulke bakken zit. Wat mij betreft in ieder geval per 500 gram ipv 200 gram. En mijn hond, die toch niet de meest geweldige orgaan eter is, heeft alles naar binnen gewerkt  :)
Door Anthraciet
#1188882
Ik heb me ook aangemeld bij de Odin winkel, maar de winkel die ook maar enigszins bij mij in de buurt zit (1 uur rijden enkele reis ::)), heeft alleen afhaaldagen op woensdag.
Ja, dan moet ik dus werken! >:(

Dus daar heb ik helemaal niets aan..... :-X
Door Irish
#1190466
Het lijkt wel of ik je stalk Ingrid ;D
Maar mijn zus en ik wouden dit binnenkort en hoop van bestellen, dan is het nog steeds Arnhem voor je, maar kan je het misschien afhalen op een tijd dat beter voor je uitkomt? Is Nijmegen dichterbij voor je? Daar studeer ik namelijk.

Ik hoor het wel of ik je kan helpen!
Door roos79
#1190757
jammer jammer jammer dat er ook rundvlees inzit en dat er niet bakjes met alleen lamsvlees/orgaan te verkrijgen is  :( :'( :(

ik zou graag willen, maar durf het niet aan...
Gebruikersavatar
Door pike
#1191635
roos79 schreef: jammer jammer jammer dat er ook rundvlees inzit en dat er niet bakjes met alleen lamsvlees/orgaan te verkrijgen is  :( :'( :(

ik zou graag willen, maar durf het niet aan...
Misschien dat wanneer er eens gecorrespondeerd wordt dat ze het ook anders kunnen aanbieden. Ik denk dat ze geen idee hebben welke markt en vraag er wel niet is voor zulke producten.  ??? 
Door Ana
#1191795
Ik heb ze van de week gemaild met de vraag of ze het ook in grotere hoeveelheden in zo'n bakje konden doen of anders op een andere manier konden verpakken, kreeg dit als antwoord:

Hartelijk bedankt voor uw reactie op de Odin Webwinkel. We zijn blij dat het vlees voor de hond zo goed beviel.

We hebben uw verzoek voorgelegd aan onze assortimentsmanager, hij zal in overleg met de slager bekijken of het mogelijk is om het vlees voor de hond in grotere verpakkingen te gaan leveren. Zo gauw wij reactie van hem krijgen, zullen we dat u laten weten.


Dus ik denk, dat er best mogelijkheden zijn ...
Door Marjet
#1193811
yuki13 schreef: Ho eens even...wie is deze knappe dame????  ;)  ::)
Beetje late reactie, maarreh... Luna zit hier te blozen :shy:
Ana schreef: Ik heb ze van de week gemaild met de vraag of ze het ook in grotere hoeveelheden in zo'n bakje konden doen of anders op een andere manier konden verpakken, kreeg dit als antwoord:

Hartelijk bedankt voor uw reactie op de Odin Webwinkel. We zijn blij dat het vlees voor de hond zo goed beviel.

We hebben uw verzoek voorgelegd aan onze assortimentsmanager, hij zal in overleg met de slager bekijken of het mogelijk is om het vlees voor de hond in grotere verpakkingen te gaan leveren. Zo gauw wij reactie van hem krijgen, zullen we dat u laten weten.


Dus ik denk, dat er best mogelijkheden zijn ...
Kijk, dat is nog eens spijkers met koppen slaan! Hartstikke goed, ben benieuwd.
Door Anthraciet
#1194245
Irish schreef: Het lijkt wel of ik je stalk Ingrid ;D
Maar mijn zus en ik wouden dit binnenkort en hoop van bestellen, dan is het nog steeds Arnhem voor je, maar kan je het misschien afhalen op een tijd dat beter voor je uitkomt? Is Nijmegen dichterbij voor je? Daar studeer ik namelijk.

Ik hoor het wel of ik je kan helpen!
Dat doe je toch ook? ;D
Heb lekker een persoonlijke stalker *yay* :D

Ik heb intussen gemaild met de mensen van Odin en zij raden me aan mijn dichtstbijzijnde ophaalpunt te bellen om te overleggen of ze het evt. voor mij in de koeling/vriezer zouden kunnen leggen tot de dagen dat ik wel vrij ben.
Dat bellen kom ik helaas pas vrijdag aan toe, maar mochten ze het niet willen doen, hou ik je aanbod zeker even in de gaten, thnx!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door