Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1153594
Tsja een paar jaar geleden, toen ik BARFen ontdekte, was ik zo lyrisch dat ik iedereen wilde overtuigen. En bij kennissen of wanneer mensen advies vragen, dan probeer ik het nog steeds. Maar de diehard brokvoerder op verschillende internetfora, daar ga ik gewoon geen energie meer in steken. Die mensen zijn zo hardnekkig en komen met zulke suffe argumenten, als zij zonodig brokken willen voeren dan moeten ze dat maar lekker doen. Als ik maar niet met m'n schoenen in de flatsen van hun honden terecht kom dan vind ik het prima.
#1153680
Discussies ga ik ook niet meer aan hoor. Dat heb ik met haar ook niet gedaan, alleen het filmpje doorgestuurt.
Mensen staan je meestal aan te kijken of je half gestoort bent, want die brokjes zijn er toch echt niet voor niets?
Alleen degene die serieus vragen stelt kan van mij nog antwoord krijgen. De rest hou ik voor gezien.
#1153686
Geweldig filmpje..... en wat een werk om zelf brokken te maken  ;)
Proberen anderen te overtuigen doe ik ook niet meer. Wel vind ik het heel erg leuk om als we visite hebben de honden een kippebout te geven in de tuin. Die verbaasde reacties als ze dan helemaal voldaan na 5 minuten weer binnenstaan..... "hebben ze nu heel die kippenpoot op? met bot en al?" Ik vertel ze dan de principes van BARF en dat snappen ze allemaal wel. Vervolgens gaan de honden- en kattenbezitters gewoon door met het voeren van brokken, want dat is wel zo makkelijk. Overal verkrijgbaar, verpakking openscheuren, in de bak mieteren en beestje is weer voldaan. De fabrikant heeft hen met al zijn marketinggeld allang overtuigd dat dit de allerbeste voeding is die je je beestje maar kan geven.
#1156941
Het is een prachtig filmpje. Als je hiernaar kijkt is het eigenlijk onvoorstelbaar dat mensen brokken voeren.
Toch deed ik het zelf ook, voordat ik barfplaats ontdekte. Volgens mij had ik ergens op een maltezer forum gelezen dat er mensen waren die barf voerden. Dat was heel gevaarlijk, want dan lieten ze hun honden zelf hun voer vangen. Deze honden waren hierdoor niet te vertrouwen bij lieve kleine maltezertjes, die ze wel eens voor voer konden aanzien.  :o :-X
Ik ben toen eens met google aan de slag gegaan en nu heb ik zelf zo'n levensgevaarlijk exemplaar.  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door