Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1151885
Op zich heb ik geen moeite met peterselie, ik zou zelf geen bieslook, maisolie en olijfolie geven, maar pruimen wel, als ze het eten, die van mij zouden weigeren...

Maar nog denk ik dat dit wel een gezond menu is en ik vind de decoraties erg mooi  ;D

Verder vind ik het een geweldig filmpje en geweldige honden, wat ik niet snap is dat de honden uit één bak eten samen, want dan weet je toch niet precies wat ze binnen krijgen en dat zou ik persoonlijk niet doen, maar misschien was dit eenmalig...
#1152662
flin schreef:   alhoewel 'k bij d'r menu's wel weer tweifel:   :-\

1 konijn
-2 grote pruimen
-2 soeplepels peterselie
-1 soeplepel maïsolie
-300g kalkoenlevers


http://users.telenet.be/u398053/info/ra ... uwvoer.htm
Ik vind haar menu's prima maar daar gaat het ook niet om, vind ik. Het gaat om het grote geheel. Het hele plaatje. Je geeft je hond allerlei poedertjes of je geeft hem echt eten. De details zijn details.
#1152702
vanaalst schreef: nou id, heb een aantal kennissen de link gestuurd en wat krijg ik terug; ja ja we weten het..
Maar doen, ho maar..
Op het andere forum is het wel bekeken maar geen reacties :-\
Precies de enige mensen die reageren zijn de versvoerders. Zo had iemand laatst op het dallieforum die uitzending van de keuringsdients van waarde geplaatst over petfood. Nul komma nul reactie van de brokvoerders, die willen zoiets helemaal niet weten.
En eerlijk gezegd ben ik ook klaar met die hele discussie, mensen moeten het zelf maar weten, ik ga er m'n energie niet aan verspillen.
#1152715
*Dorothea* schreef: Precies de enige mensen die reageren zijn de versvoerders. Zo had iemand laatst op het dallieforum die uitzending van de keuringsdients van waarde geplaatst over petfood. Nul komma nul reactie van de brokvoerders, die willen zoiets helemaal niet weten.
En eerlijk gezegd ben ik ook klaar met die hele discussie, mensen moeten het zelf maar weten, ik ga er m'n energie niet aan verspillen.
Nou Dorothea, daar zeg je wat. Ik heb me ook weer een keer laten verleiden tot discussie maar ik stop er inderdaad weer mee, mijn energie te verspillen. Mensen zoeken het maar uit, wat ze hun hond voeren. Ik denk dat de gemiddelde die-hard-brokjes-fanaat niet warm of koud wordt van dit filmpje. En zelfs denkt "nou zie je, alles wat de hond nodig heeft: dat gaat er in". Mensen die niet willen, overtuig je niet.
#1153053
Erg goed filmpje!
Ik ga hem op mijn hyves pagina zetten.
Er zijn altijd wel mensen die eens kijken wat voor filmpjes ik plaats, en sommigen gaan serieus nadenken, ik heb al meerdere mensen om gekregen die nu rauw voeren en zeeeer tevreden zijn!
En ik ben ontzettend blij voor die honden  ;D
#1153124
Heb het filmpje verzonden naar de site van onze hondenuitlaatklub. Er zijn altijd mensen die willen weten wat ik de honden voer en eigenlijk nog steeds brokken geven. Wie weet kunnen we het er later over hebben tijdens de wandeling.
Het filmpje is in ieder geval duidelijk.
#1153170
*Dorothea* schreef: Precies de enige mensen die reageren zijn de versvoerders. Zo had iemand laatst op het dallieforum die uitzending van de keuringsdients van waarde geplaatst over petfood. Nul komma nul reactie van de brokvoerders, die willen zoiets helemaal niet weten.
En eerlijk gezegd ben ik ook klaar met die hele discussie, mensen moeten het zelf maar weten, ik ga er m'n energie niet aan verspillen.
Zo is het!Verspilde moeite en energie.Laat ze maar lekker naar de da blijven gaan met het zoveelste jeukje of diarreetje.
#1153283
ja maar ik vindt het altijd zo triest voor die honden :-\
dat is de pest nog steeds bij mij, moet dat maar eens rap gaan afleren, hoeveel vlees ik al niet heb weggeven om mensen over te halen.
dan zeggen ze dat de honden het heerlijk vonden maar dat ze het zelf niet zien zitten, de watjes!
#1153397
*Dorothea* schreef: Precies de enige mensen die reageren zijn de versvoerders. Zo had iemand laatst op het dallieforum die uitzending van de keuringsdients van waarde geplaatst over petfood. Nul komma nul reactie van de brokvoerders, die willen zoiets helemaal niet weten.
En eerlijk gezegd ben ik ook klaar met die hele discussie, mensen moeten het zelf maar weten, ik ga er m'n energie niet aan verspillen.
Wij steken er wel onze energie in en niet zonder resultaat :). Het aantal rauwvoerders bij ons in de omgeving is enorm gestegen sinds onze opening alweer drie jaar geleden. Zelfs een aantal hele fanatieke tegenstanders van rauwe voeding zijn om gegaan.
Natuurlijk hebben we ook klanten die alleen brok (willen) voeren, prima maar ga dan niet bij ons lopen zeuren over bepaalde klachten die je dier heeft en hoeveel dat al-le-maal wel niet kost ::)

Wij steken er iedere dag met veel enthousiasme energie in, in maart houden we weer een gratis lezing over voer. We hebben er zin in!
#1153459
Fido schreef: Wij steken er wel onze energie in en niet zonder resultaat :). Het aantal rauwvoerders bij ons in de omgeving is enorm gestegen sinds onze opening alweer drie jaar geleden. Zelfs een aantal hele fanatieke tegenstanders van rauwe voeding zijn om gegaan.
Natuurlijk hebben we ook klanten die alleen brok (willen) voeren, prima maar ga dan niet bij ons lopen zeuren over bepaalde klachten die je dier heeft en hoeveel dat al-le-maal wel niet kost ::)

Wij steken er iedere dag met veel enthousiasme energie in, in maart houden we weer een gratis lezing over voer. We hebben er zin in!
Dat is geweldig ! Al is het er maar eentje die je kunt bereiken ;)
#1153510
*Dorothea* schreef: Ik vind het een prachtig filmpje, al zal het de diehard brokvoerder niet wakker schudden, die denkt nog steeds "Nou en?".
En toch.... heeft het iemand in mijn kennissenkring de ogen geopend en staat nu open voor alle info die ze kan krijgen. Dus waarschijnlijk komt er weer een lid bij op BP ;)
Het wordt hier natuurlijk wel heel zwart/wit uitgebeeld en dat was voor haar teveel. :)
Nu kijken of ze er ook werkelijk iets mee gaat doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door