Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door evenstar
#1149578
De eerste partij kalkoen was hier ook gehakt de tweede bestond uit stukken vlees.
Met Haas spiervlees geen ervaring aangezien dat altijd op is al ik het bestel
Gebruikersavatar
Door nova
#1150399
Mijn kalkoen vlees bestond eigenlijk uit poulet, ik was er niet ontevreden mee.
Bij naanhof kan ik voor dezelfde prijs kalkoendrumsticks kopen. Vlees van de botten snijden dat lever prachtige hompen  op  :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#1150412
ik heb dat van de week gehad met een kilo hertenvlees die ik voor de kerst had besteld. het waren geen lapjes meer, maar leek grof gemalen. maakte op zich niet uit, want meer dan de helft ging toch voor ot in de molen.
Door Indy04
#1150432
Bij mijn laatste bestelling zijn de diverse botproducten in stukken gezaagd (lijkt alsof een groot stuk met een zaag in kilostukken is gemaakt) met als gevolg dat je kleine stukjes vleugels/karkas hebt. Daar was ik ook niet blij mee  :-\

Aan een aantal honden kon ik het dus niet geven, veel te gevaaarlijk maar gelukkig heb ik een paar goede kauwers die het wel krijgen. Heb hem erover gemaild maar krijg daar geen reactie op!
Door Juul
#1150456
Bij mijn laatste bestelling zijn de diverse botproducten in stukken gezaagd (lijkt alsof een groot stuk met een zaag in kilostukken is gemaakt) met als gevolg dat je kleine stukjes vleugels/karkas hebt. Daar was ik ook niet blij mee 
Ja, jammer, hé. Maakt niet zoveel uit als je een klein hondje hebt, maar voor een grote vind ik dat ook minder geschikt. Ik vraag volgende keer ook om ongezaagde stukken.
Door Deesje
#1150536
ik vind t met name zo jammer dat je inderdaad niet meer ziet wat je geeft.. en ik denk dan altijd dat zoiets niet voor niets gemalen wordt... als ik kalkoenvlees bestel wil ik ook graag vlees en geen prutje.. dan bestel ik wel gemalen spul.. maar goed ik haal nu ook gewoon vlees van kalkoendrumsticks..
Door 1eboa
#1150544
Bij mijn bestelling waren de konijnenkarkassen en eendenvleugels ook allemaal kleine stukjes gezaagd, die worden dan heel doorgeslikt, het knabbelen daarop gebeurd dan niet. Dit keer had ik voor het eerst lamsribben, deze heb ik in gezaagd in een aantal ribben bij elkaar, ze knagen het op, maar de laatste kleine stukken lijken me erg hard en die heb ik dus afgepakt, misschien een wat ouder "lam", ik twijfel of ik dat de volgende keer weer neem.
Door Indy04
#1150942
koekje schreef: misschien krijgt hij het zo wel aangeleverd.
Zou kunnen, maar voorheen waren het wel gewoon hele vleugels en karkassen enz. Die kleine stukken hoef ik echt niet meer, dus de volgende keer controleer ik meteen. Helaas maar het is niet anders  :-\
Door Fausto
#1151252
Pfwew, ben ik even blij dat ik niet de enige ben die momenteel helemaal niet tevreden is. En ook ik heb 'gezaagde' kilo's gehad: haaskarkas, konijnenruggen enz. Gelukkig is de ene hond voorzichtig en de ander krijgt toch al gemalen karkassen. Ik heb het er even helemaal mee gehad. Ik heb inmiddels ergens anders een bestelling gedaan, eens kijken hoe dat gaat.
Door Sultan
#1151337
Ik heb nog altijd gewoon vleessnippers gehad, geen gemalen spul...
Een keer iets kleinere karkasjes (konijn) maar nog altijd  hele flinke stukken.
Door ~Joke~
#1151462
In welke vorm het komt varieert, het zal afhangen van hoe Herby er aan kan komen. Het maakt mij niet veel uit hoe het eruit ziet; snippers, stukken vlees of fijngemalen. Op een andere voordelige manier kan ik er niet aankomen. Dan kauwen ze maar een dagje niet  8)  Ik wissel zoveel af dat ze de volgende dag dan wel weer grotere stukken vlees krijgen. Ik kreeg de laatste keer mooie stukken lamsvlees maar ik ga er niet vanuit dat dat de volgende keer er weer zo uit ziet. Ook de eerste keer springbok waren hele mooie stukken vlees [ik kwam bijna in de verleiding het zelf op te eten  ;)] De tweede keer was het afsnijsel.
Ik ben erg blij met deze leverancier, het is de enige manier waarop ik hier in het noorden aan wat afwisseling kan komen en dan wordt het me ook nog netjes verpakt thuis afgeleverd!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door