Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#1148690
[quote="Lizzy"]
Ik weet eigenlijk zeker dat de honden ze niet zullen eten. Karper is goor. Tenzij ze volledig ontbonden zijn, dan vinden ze ze weer lekker (vaak om in te rollen maar soms ook om op te eten). Tenminste, dit geldt voor mijn honden. Hier ligt bij tijd en wijlen dooie karper aan de slootkant. Die laten ze met rust, totdat ze de pan uitstinken, DAN worden ze ineens wel interessant :-X
[/quote]
Hier vinden de Tsjechen karper geweldig lekker  :-X
Tis inderdaad niet te vreten,ben benieuwd of een hond dit wel eet?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1148695
[quote="tieneke"]
Hier vinden de Tsjechen karper geweldig lekker  :-X
Tis inderdaad niet te vreten,ben benieuwd of een hond dit wel eet?
[/quote]

:-X  zal ook wel iets met rauwe bonen + honger ofzo te maken hebben :-X
Door tieneke
#1148698
[quote="Angelique"]
:-X  zal ook wel iets met rauwe bonen + honger ofzo te maken hebben :-X
[/quote]
Meer kersttraditie...op kerstavond wordt hier zo'n karper(kapr) geslacht.Voorafgaand zwemt hij/zij meestal een paar dagen na de aankoop in het familiebad(geen grapje)tot het kerstavond is  :'(

En al die tijd wassen ze zich niet  ::) :-X


;D ;D ;D ;D
Door tieneke
#1148699
[quote="kira"]
Nou moeders gaat er één proberen en kijken of ze 't eet. Anders belanden ze in de tuin, voor de reigers.
[/quote]
Die eten immers alles  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1148714
[quote="tieneke"]
Meer kersttraditie...op kerstavond wordt hier zo'n karper(kapr) geslacht.Voorafgaand zwemt hij/zij meestal een paar dagen na de aankoop in het familiebad(geen grapje)tot het kerstavond is  :'(

En al die tijd wassen ze zich niet  ::) :-X


;D ;D ;D ;D
[/quote]

Ow gat, gewoon geen smaak dus ;D ;D
Door Boez
#1149030
[quote="pike"]
Ik weet niet wat voor dooie vissen hier langs de oever drijven, maar ze worden uit het water getrokken, even goed neergelegd en dan: rollen maar!    :o >:( en als na verloop van tijd alleen nog maar graatjes over zijn: aanvalluh  :-X
[/quote]

;D
Yuk!
Gebruikersavatar
Door pike
#1149168
[quote="tieneke"]
Meer kersttraditie...op kerstavond wordt hier zo'n karper(kapr) geslacht.Voorafgaand zwemt hij/zij meestal een paar dagen na de aankoop in het familiebad(geen grapje)tot het kerstavond is  :'(

En al die tijd wassen ze zich niet  ::) :-X


;D ;D ;D ;D
[/quote]
Dat doen ze met goede reden: Zo spoelt de vis zich namelijk van binnen schoon. Hier doet men dat ook met paling. Die zitten bij de visboer ook levend in een grote bak. Ook dat is niet voor niets.
Door tieneke
#1149306
[quote="pike"]
Dat doen ze met goede reden: Zo spoelt de vis zich namelijk van binnen schoon. Hier doet men dat ook met paling. Die zitten bij de visboer ook levend in een grote bak. Ook dat is niet voor niets.

[/quote]
Ieder najaar wordt de grote karpervijver in ons dorp leeggehaald voor de strenge winter en gaan ze direct uit het smerige blubberwater in 3 verschillende bassins(in etappes) om schoon te worden,als je dit een keer meemaakt vergaat de lust je al zo vreselijk smerig zijn ze..en stinken dat die krengen doen  :-X
Gebruikersavatar
Door kira
#1153389
Ja, Dame begon aan de 1e. De br*khond werd jaloers en kreeg er ook één. Ja zei Dame, die van jou is nu wel groter, dus ik ruil wel met je. Br*khond dacht, nu heb ik 't en nu. Dus kijken, oh in je mond. Oh likken. Oh poot erop. Oh bijten trekken, oh het is eetbaar. Oh het is lekker.

Er liggen er nog een aantal in de vriezer, ben benieuwd of die ook naar binnen gaan. Moeders had ze wel even afgedekt met een vuilniszakkie, ze vond dat ze haar zo beschuldigend aankeken.

Br*khond had de koi goed verteerd, had volgens moeders net zo'n mooi drolletje als Dame. Br*khond word denk ik nog wel een barfhond.
Door stephany
#1153481
Mooi dat ze ervan genoten hebben!! heerlijk he hoe sommige hondjes kunnen uitvogelen wat ze en hoe zet het moeten eten, en dan heerlijk genieten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door