Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eet jouw hond in 2009?

Volledig Barf
73
43%
Barf en kvv
63
38%
Alleen kvv
19
11%
Anders
13
8%
Door Iris73
#1192065
Grotendeels KVV, deels BARF en de groenten die 's avonds van ons overblijven. Zoveel mogelijk afwisseling (elke dag wat anders), en ik heb twee hele happy hondjes hier.  :)
Gebruikersavatar
Door choopy
#1205487
Hier eet mijn pup Barf + beetje KVV,
de oudste volwassen teef volledig KVV, zij verdraagt sowieso geen brok meer, ivm blaasgruis.
Moeders van de pup eet KVV en brok en mijn reu eet alleen lightbrokken.

Groetjes Chantal
Door willzo
#1211509
Vanochtend heeft Floyd ,mijn jongste hond, mij ervan overtuigt; we gaan dit jaar volledig over naar zelf samen stellen!!
Laatst gewijzigd door willzo op do 19 mar 2009, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *wendy*
#1211517
Grotendeels Barf en een klein deel KVV.
Langzaam aan wil ik steeds meer naar Barf, al zal er altijd een klein deel KVV blijven (voor het gemak soms van de baasjes).
Door Paula1976
#1214043
Sinds 7 februair 2009 volledig Barf na een paar dagen KVV. Kan me al niet meer voorstellen dat ik jarenlang klakkeloos mijn honden brokken liet eten!

Maud geniet er enorm van en mijn hele gezin met haar. In 1 van mijn 1e berichtjes vroeg ik hoe te barfen tijdens de vakantie, kan me nu niet meer voorstellen dat ik Maud in de vakantie niet lekker zou laten smikkelen van haar dagelijkse menu!

Wil nooit meer anders!
Door Boez
#1230655
Het was deels kvv en deels barf, maar realiseer me nu dat het kvv gedeelte inmiddels behoorlijk verdwenen is!  :D
Toch vind ik het een gemakkelijk iets om achter de hand te hebben...
Door Peter79
#1289311
Peter79 schreef: Ik heb gestemd op alleen kvv, omdat ze dat als hoofdmaaltijd krijgt.
Het is echter nog een pup en ik wil zoveel mogelijk naar barf, ze krijgt wel al wat kleine dingen.
Ik denk dat het in de toekomst 50/50 wordt.
Er is onderhand veel veranderd.
50/50 is niets, kan je beter helemaal barfen, echter, Elza wilde niet alles eten.
Orgaan, pens en bepaalde soorten vlees moest ik "opleuken".

De situatie is nu zo dat ze vol overgave barft en er heerlijk in eet.
Ook de dingen die ze niet wilde eten gaan er in als koek.
Sommige dingen, zoals konijn en fazant, lust ze echt niet, maar er is nu zoveel wat ze wel eet, dat het barfen geen enkel probleem meer is.

Het is een genot om naar te kijken en te zien hoe lekker ze er op ligt te kauwen.
Door Doedels
#1313311
Barf met een heel klein beetje kvv om probiotica en andere nuttige zooi in te verwerken. Tenminste, mijn man denkt dat het écht nodig is om dat beetje kvv te geven. De honden doen het veel beter op barf dan ok kvv. Ik heb in de poll barf + kvv gestemd omdat het niet geheel kvv loos is  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door