Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1132936
Wie heeft dit nog meer? Gizmo heeft gisteravond geitenribben gehad met veel vlees en wat vet er aan en wij worden niet goed van de lucht die vandaag uit zijn kontje/mondje komt! Het lijkt wel of de groenbak opengaat.  :o
Zijn poep is niet anders dan normaal en ik heb ook niet het idee da hij pijn in zijn buik heeft.
Het is mij nu al vaker opgevallen dat hij dit heeft na het eten van geitenvlees, na het eten van lamsribben/vlees heeft hij het niet. Ik denk zelf dat hij er niet zo goed tegen kan. Hij heeft ook regelmatig jeuk in zijn oren, niet heel heftig maar wel dat hij het erg lekker vind als ik even stevig aan zijn oren krab (gaat hij helemaal van kreunen). Misschien heeft dit toch met elkaar te maken en is het verstandig om geit voorlopig even niet te voeren.
Komt dit iemand bekend voor?
#1132982
danielle1980 schreef: ja standaard

vorige keer had ik t per ongeluk de avond voor een show gevoerd  :-[ :o :-[ :-X

hahahahahhahahahaa  Afbeelding .....kreeg je nog wel een U ;D ;D ;D


Maar hier ook standaard goor uit hun bek meuren na geit. En dan is het met ouwere/vettere geit ergo dan met dat jonge spul.
#1133004
Er zijn er dus meer die daar last van hebben.... Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Het lijkt mij namelijk dat als er flink wat gassen vrijkomen bij de vertering dat er ergens iets niet helemaal goed gaat.  Er zat wel wat vet aan het vlees maar niet overvloedig.

Groetjes Mariska
#1133152
Mariska en Gizmo schreef: Er zijn er dus meer die daar last van hebben.... Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Het lijkt mij namelijk dat als er flink wat gassen vrijkomen bij de vertering dat er ergens iets niet helemaal goed gaat.  Er zat wel wat vet aan het vlees maar niet overvloedig.

Groetjes Mariska
Geen idee hoe het komt, maar ik vind geit al stinken als het nog niet opgegeten is. Maar hier is het niet overdreven hoor, qua boeren of scheten laten, maar ik ruik wel aan hun adem dat ze geit gegeten hebben.
#1133241
Angelique schreef:
hahahahahhahahahaa  Afbeelding .....kreeg je nog wel een U ;D ;D ;D


Maar hier ook standaard goor uit hun bek meuren na geit. En dan is het met ouwere/vettere geit ergo dan met dat jonge spul.
laten we zeggen dat niet iedereen gelukkig ermee was :-[ :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door