Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1128383
Meende dat ik diepvries sardientjes had, maar blijken Ansjovis visjes te zijn. Kunnen de dog's die hebben? Ik heb een kilo, zou dus als ik 't in een portie doe 250 gram per hond zijn. Ze hebben allemaal 1 gehad, en vonden het lekker, was ook 't eerste visje dat zolderkat in haar leven naar binnen heeft laten glijden.
Door Nynke
#1128414
staat er ansjovis op de zak ?  Ik koop weleens spierinkjes voor de hondjes, maar dan om te drogen. Die zijn zo'n 4-6 cm lang.

Ansjovis ken ik alleen maar gezouten en dat wil je de honden echt niet aan doen  :-X :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door kira
#1128500
Ja, maar niet gezouten of zo, zijn diepgevroren, Hanos dingen. Had in ieder geval niet de indruk dat 't gezouten was, dan zou er toch op staan, gezouten ansjovis?
Door Nynke
#1128504
kira schreef: Ja, maar niet gezouten of zo, zijn diepgevroren, Hanos dingen. Had in ieder geval niet de indruk dat 't gezouten was, dan zou er toch op staan, gezouten ansjovis?
ja, als het gezouten is moet dat er zeker op staan  ::) :P zijn het wel hele visjes ??
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1128507
Ik heb ze toen Tika nog pup was, wel eens vers gehaald bij de Sligro.
Ook uit de diepvries zullen ze niet gezouten zijn denk ik zo!
Door Too
#1128512
Gewoon rauwe ,ongezouten onbewerkte ansjovisjes [aka hamsi] koop je op de markt [of bij Hanos], die andere zitten in de olieoid, deze kan je gewoon voeren hoor, net als sardienen [hors]makrelen ed. Mijn katten vinden ze niet echt te knagen maar dat vinden ze van meer vissoorten  >:(
Gebruikersavatar
Door kira
#1128544
Mooi, dan voer ik ze op. Wel bizar dat mijn kat nou juist dit visje wel te knagen vond. Tja smaken verschillen, ook bij katten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door